Campanie Carnia pentru salvarea sectorului medical din Romania

Campanie Carnia pentru salvarea sectorului medical din Romania


“Vara asta, fiecare cu gratarul lui“ aduce bugetului de Sanatate cate 2% din pretul fiecarui produs de grill inscris in campanie.

Criza COVID-19 a dat o imagine de ansamblu asupra vulnerabiltatilor sistemului de sanatate la nivel global. Cum muncitorii din industria carnii sunt in prima linie a frontului anti-coronavirus, ca si angajatii din spitale, firmele din sector au inteles cat de important este sa mentina integritatea sistemului sanitar, donand echipamente sau sume de bani.
Ultima initiativa de acest gen apartine Carnia, care prin campania “Vara asta, fiecare cu gratarul lui“, demarata inca de la inceputul lunii mai, a inteles sa asigure o finantare de 2% din vanzarile generate de produsele de grill marca "Ana si Cornel".
"Campania 'Vara asta, fiecare cu gratarul lui' va dura 4 luni. Compania Carnia, sustine sistemul medical din Romania, prin donarea unui procent de 2% din incasarea fiecarui produs participant in campanie.
Prin desfasurarea campaniei, am reusit sa strangem in luna mai, suma de 26.512 lei (aproximativ €5.500), suma care va fi donata pentru vindecarea si sprijinirea sistemului medical din Romania", a anuntat compania prin intermediul unui comunicat de presa.



Poti fi interesat si de