Burger King deschide sase noi restaurante in 2020
Vineri, 28 Februarie 2020
Vineri, 28 Februarie 2020
"2019 a fost pentru noi cu siguranta un an foarte bun. Cele doua branduri pe care le reprezentam in Romania, Starbucks si Burger King, au reusit sa-si consolideze pozitia printr-un numar semnificativ de deschideri. Am reusit sa ne extindem reteaua cu sapte noi cafenele. Unul dintre highlight-urile pe care as insista este relansarea brandului Burger King, care s-a dovedit un succes. Ne ajuta foarte mult si ceea ce se intampla in zona proprietarilor. Faptul ca ei se dezvolta ne ajuta si pe noi sa ne dezvoltam. Din acest punct de vedere, in anul 2019 a fost un climat favorabil”, a precizat Cristian Turculet.
Expansiunea Burger King va continua in 2020, inclusiv in zona hub-urilor stradale.
"Ne orientam in continuare sa fim cat mai aproape de consumatorii nostri, in special pe zona de mall-uri, dar posibil si in hub-urile stradale. Burger King a reusit sa se aseze intr-o zona care a umplut un gol in Romania. Exista un alt competitor pe piata care tinea ocupata aceasta zona, dar Burger King a reusit sa vina sa se aseze acolo unde ii era locul. Exista spatiu foarte mare pentru acest tip de produs, vad un trend in piata in ceea ce presupune consumul de burgeri, cu atat mai mult cu cat Burger King pare sa gaseasca acest mix de produs care poate fi usor accesat de catre oricine si o pozitionare relativ premium pe piata din Romania", a afirmat directorul de expansiune al AMRES.
In ceea ce priveste Starbucks, Cristian Turculet a afirmat ca, in acest an, exista planuri de crestere inclusiv in Bulgaria.
Obiceiurile de consum ne fac sa ne adaptam, iar in momentul de fata esti extrem de expus a fi foarte vizibil in online din perspectiva experientelor pe care le au consumatorii, a mai spus Cristian Turculet.
"E clar ca suntem intr-o mare schimbare si ceea ce se intampla in prezent este strict legat de tot ceea ce presupune tehnologia. In momentul de fata, esti extrem de expus atat ca dezvoltator, cat si din perspectiva noastra, a fi foarte vizibil pe net prin prisma a ceea ce fac consumatorii. Ei sunt conectati in permanenta si este o legatura naturala intre felul in care ei isi petrec timpul intr-una dintre cafenelele noastre si ceea ce, prin experienta pe care o au, se transpune mai departe in mod direct sau indirect in online. Felul in care a evoluat in aceasta directie consumul si, mai degraba, obiceiurile de consum ne fac la randul nostru sa ne adaptam. Suntem mult mai atenti la relatia pe care o avem cu consumatorii, la ceea ce facem in asa fel incat aceasta vizibilitate pe care o avem indirect in online sa fie una in favoarea noastra. Este foarte usor sa construiesti bazandu-te pe acest obicei de consum, dar este foarte usor sa si pierzi foarte mult teren. A fi in online este foarte important din acest punct de vedere. Acolo lucrurile se misca si cu siguranta ca acesta va fi viitorul in consum", a explicat directorul de expansiune al AMRES.
"Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale (MADR), in parteneriat cu Primaria Sectorului 4 si...
Boala a fost depistata in orasul Velingrad, regiunea Pazardjik, fiind identificata in cinci unita...
"Fara doar si poate, produsele vor fi la preturi normale, nu se anticipeaza cresteri semnificativ...