BRINGO depaseste pragul de 1 milion de comenzi livrate in 2024

BRINGO depaseste pragul de 1 milion de comenzi livrate in 2024


BRINGO, primul serviciu de livrare rapida a cumparaturilor online prin personal shopper din Romania, trece pragul de 1 milion de comenzi livrate in 2024, consolidandu-si pozitia de lider pe segmentul de livrare ultra-rapida de produse alimentare si de necesitate imediata.

Cu o valoare a vanzarilor intermediate de aproape 500 milioane de lei si o cifra de afaceri de peste 60 milioane de lei in 2023, Bringo estimeaza o performanta similara in 2024, mizand pe loializarea clientilor existenti si pe extinderea continua a retelei de parteneri si a ofertei.

 

Lansat in urma cu opt ani ca un serviciu local de livrare in Bucuresti, Bringo se extinde rapid atat la nivel regional, cat si prin diversificarea parteneriatelor cu retaileri. In prezent, Bringo activeaza in 37 de orase din Romania, are 180 de parteneri si o flota de peste 1.100 de personal shopperi, care livreaza, in medie, peste 4.000 de comenzi zilnic.

 

„In momentul de fata, acoperim 18 verticale de produse, inclusiv Farma, Pet Shop, Florarii, Papetarii, Electronice. Avem in medie intre 4.000 si 4.500 de comenzi in fiecare zi, cu varfuri in zilele aglomerate. Bineinteles, avem perioade atipice, cum ar fi septembrie, cand Back to School aduce un varf de comenzi zilnic de pana la 7.000. Circa jumatate sunt livrate in Bucuresti, restul in tara, centrele urbane mari, generand si cele mai multe comenzi” precizeaza Florina Dobre, CEO Bringo.

 

Potrivit Bringo LifeINDEX, analiza preferintelor de consum arata ca in 2024 ca cele mai comandate produse sunt apa (naturala plata si carbogazoasa), bananele si castravetii, urmate de patrunjel si ceapa. La nivel de categorii, cele mai populare includ alimentele proaspete, produsele de uz casnic si farmaceutice.

 

In primele 9 luni ale anului, cele mai multe comenzi au fost plasate din Bucuresti, urmat de Iasi, Cluj, Brasov si Constanta, arata Bringo LifeINDEX.

 

La nivel national, comanda medie, s-a situat in jurul valorii de 285 lei, usor crescuta in zilele de vineri si sambata cand comanda medie la nivel national este in jur de 300 lei, comparativ cu luni si marti cand se situeaza in jurul valorii de 272 lei.

 

Cea mai mare comanda plasata in acest an vine din Cluj, iar valoarea ei se situeaza in jur de 9.000 lei. Cele mai aglomerate zile pentru livrari sunt vineri si sambata atat in Bucuresti, cat si in restul tarii.

 

Pe fondul intensificarii concurentei, BRINGO mizeaza pe fidelizarea clientilor prin componenta umana a interactiunii, crescand numarul mediu de comenzi per utilizator si mentinand o medie de livrare de 86 minute.

 

„Ne pastram statutul de serviciu de personal shopping, punand accent pe componenta umana a interactiunii. Fiecare comanda este realizata de un personal shopper, care selecteaza produsele cu aceeasi atentie pe care ar avea-o clientul, oferind astfel o experienta de cumparaturi personalizata. Continuam sa investim constant in imbunatatirea experientei utilizatorilor, atat prin optimizarea platformei, cat si prin extinderea serviciilor. Ne propunem sa devenim un partener strategic pentru retailerii care doresc sa adopte o abordare omnichannel, oferind un canal suplimentar de vanzare adaptat nevoilor consumatorilor moderni”, mai spune Florina Dobre.

 

BRINGO LifeINDEX este indicatorul care analizeaza obiceiurile de consum ale utilizatorilor, oferind o imagine clara asupra tendintelor si preferintelor in achizitiile de zi cu zi. Prin monitorizarea si evaluarea constanta a comportamentelor de cumparare, Bringo LifeINDEX permite identificarea schimbarilor in consum si a preferintelor in materie de produse si servicii. Analizand peste 4.000 de comenzi zilnice la nivel national, BRINGO LifeINDEX se contureaza ca un instrument relevant pentru radiografierea pietei, surprinzand in timp real dinamica consumului si oferind date importante despre obiceiurile de consum ale romanilor.

 

Despre BRINGO

Bringo este o aplicatie de cumparaturi online disponibila in 37 orase din Romania si lider national pe segmentul eGroceries.

 

Platforma ofera acces la peste 350.000 de produse din peste 200 de magazine partenere, cu optiuni multiple de livrare si serviciul unic de Personal Shopper, care asigura o experienta de cumparaturi personalizata, eficienta si fara stres.

 

Bringo activeaza si international in Maroc si Belgia prin Bringo International.



Poti fi interesat si de