Auchan va deschide 400 de magazine de proximitate in benzinariile Petrom

Auchan va deschide 400 de magazine de proximitate in benzinariile Petrom


OMV Petrom si Auchan au semnat un parteneriat privind deschiderea a 400 de magazine de proximitate in statiile de distributie de carburanti ale companiei petroliere, potrivit unui comunicat al companiilor.

Zona de magazin existenta in cadrul statiei de distributie carburanti va fi reamenajata si va propune clientilor comertul de proximitate MyAuchan.

 

Remodelarile magazinelor sunt programate sa fie realizate pe parcursul urmatorilor ani.

 

In functie de suprafata statiei, pe rafturi se vor gasi pana la 2.500 de produse dintr-o gama variata: de la produse alimentare, inclusiv produse proaspete, fructe si legume, pana la produse non-alimentare, precum cosmetice, detergenti, produse pentru bebelusi si accesorii auto, la preturi MyAuchan net avantajoase pentru comertul de acest tip derulat in benzinarii.

 

Statiile Petrom vor intra intr-un amplu proces de modernizare care, pe langa amenajarea de magazine MyAuchan, include inlocuirea elementelor de identitate vizuala, precum si lucrari exterioare in zona pompelor si in cea a serviciilor adiacente (spalatoria de masini, alimentarea cu GPL).

 

In plus, in cadrul a cinci statii-pilot de distributie, se vor crea culoare rapide, respectiv pompe la care se poate achita direct, cu cardul sau cu telefonul mobil.

 

“Extinderea parteneriatului cu Auchan Retail Romania la nivelul intregii retele de statii Petrom reprezinta un pas important in dezvoltarea brandului Petrom si un reper in strategia noastra de a imbunatati experienta clientilor nostri. Cu o singura oprire, clientii nostri vor avea posibilitatea de a-si face cumparaturile, odata cu alimentarea cu carburanti, economisind timp. Aceasta abordare este unica si inovatoare pe piata din Romania si vine in intampinarea asteptarilor consumatorului modern si ale generatiei tinere, cu un program cotidian dinamic si alert. Continuam astfel povestea de succes si ne consolidam pozitia ca brandul cu cel mai bun raport calitate-pret din retailul de carburanti din Romania”, a afirmat Radu Caprau, membru al Directoratului OMV Petrom responsabil pentru activitatea Downstream Oil.

 

La randul sau, Ionut Ardeleanu, director general Auchan Retail Romania, a aratat ca, dupa toate testele facute in cei trei ani de la demararea proiectului pilot, s-a reusit configurarea unui model de magazin MyAuchan care sa raspunda cel mai bine nevoilor clientilor in miscare.

 

“Vom remodela magazinele din statiile Petrom pe parcursul mai multor ani pentru a oferi clientilor un comert sub brandul MyAuchan iar, progresiv, vom adauga din ce in ce mai multe servicii de comert digital, in completarea serviciilor deja oferite de Petrom”, a afirmat Ardeleanu.

 

Cooperarea dintre OMV Petrom si Auchan Retail Romania, un concept nou pentru piata din Romania, a inceput in anul 2017 cu o faza-pilot in care au fost deschise magazine de proximitate MyAuchan in statii de distributie marca Petrom, atat din zone urbane, cat si in zone rurale din Romania. In aceasta faza, s-a urmarit testarea modelului de afaceri si evaluarea potentialului acestei colaborari.

 

In februarie 2019, OMV Petrom si Auchan Retail Romania au semnat un Memorandum de Intelegere cu scopul de a analiza extinderea colaborarii intr-un parteneriat de lunga durata. Memorandumul a fost aprobat de Consiliului Concurentei in luna iulie a anului trecut.

 

La finalul lui 2019, OMV Petrom si Auchan Retail Romania aveau deschise 17 magazine de proximitate MyAuchan in statiile de distributie marca Petrom.



Poti fi interesat si de