Auchan deschide un hypermarket modern in Sun Plaza, in locul retailerului Carrefour
Miercuri, 30 Aprilie 2025
Miercuri, 30 Aprilie 2025
Pentru CPI, acest pas face parte dintr-o strategie ampla de repozitionare a centrului comercial Sun Plaza, care va intra intr-un proces etapizat de modernizare incepand cu luna iunie.
Transformarea are ca obiectiv principal diversificarea si actualizarea ofertei comerciale, pentru a raspunde cerintelor consumatorilor urbani si pentru a consolida pozitia Sun Plaza ca hub de retail si lifestyle de referinta in Capitala. Pe langa hypermarketul Auchan, pe o suprafata de 16.000 mp vor fi integrate branduri internationale din zona de fashion, aliniate cu cele mai recente tendinte din retailul modern.
"Piata de retail evolueaza rapid, iar centrele comerciale trebuie sa tina pasul cu noile obiceiuri de consum. Noul concept de hypermarket Auchan de 7.000 mp, optimizat ca suprafata si foarte bine construit ca si game de produse, preturi mici, servicii si experienta, reflecta exact aceasta directie strategica. Procesul de modernizare a centrului Sun Plaza este un demers complex si esential pentru a oferi o infrastructura in pas cu dinamica industriei", a precizat Geanina Ungureanu, Head of Retail, CPI Romania.
"Am raspuns invitatiei CPI Romania de a propune un concept de hypermarket Auchan de ultima generatie pentru centrul comercial Sun Plaza - un loc de referinta in comertul modern din Bucuresti si Romania. Este o buna ocazie pentru noi sa servim si mai bine clientii din Berceni si intreg sudul Bucurestiului, unde mai suntem prezenti cu formatele noastre si sa aducem diferenta Auchan mai aproape de ei. Venim cu game de produse largi si bine alese, cu o foarte buna reprezentare a produselor romanesti si a producatorilor romani, cu preturi mici pe scara larga - un atribut esential al marcii noastre, toate intr-un magazin modern, placut, cu confort dar si cu viteza la cumparare, cu servicii omnichannel si cu solutii pentru sustenabilitate, adaptat tuturor categoriilor de clienti", a declarat Ionut Ardeleanu, CEO Auchan Romania.
Un exemplu in acest sens sunt brandurie Zara si Pull&Bear, parte a grupului Inditex, aflate in plin proces de extindere si reamenajare. Noile formate vor integra un concept ultramodern, aliniate ultimelor directii de dezvoltare a grupului spaniol. Inaugurarea este planificata pentru finalul acestui an.
Inaugurat in 2010, Sun Plaza este centrul comercial dominant din zona de sud a Bucurestiului, avand o suprafata construita de 208.000 mp. Centrul comercial cuprinde patru etaje, doua destinate exclusiv cumparaturilor, un spatiu de relaxare si o parcare subterana cu 2.000 de locuri. In anul 2018, Sun Plaza a finalizat cel mai amplu proces de reconfigurare si extindere din piata de retail din Romania, cu modificari la nivel de design si adaugarea unei aripi noi. In 2019 a fost modernizat food court-ul si reamenajata o parte din terasa exterioara. Centrul comercial este detinut de catre CPI Property Group si administrat de catre CBRE Romania.
CPI Property Group este unul dintre cei mai mari proprietari de real estate din Europa. Cu un portofoliu de proprietati a carui valoare depaseste 21 de miliarde de euro, CPIPG detine proprietati premium de birouri in principalele capitale din Europa Centrala si de Est: Praga, Berlin, Viena, Bucuresti si Budapesta. Grupul detine, de asemenea, proprietati de retail in Europa Centrala si de Est, precum si hoteluri, unitati rezidentiale si terenuri.
Auchan Romania are in portofoliu peste 450 de magazine, cuprinzand 26 de hipermarketuri clasice, 8 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 9 supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea in statiile Petrom, 24 magazine in franciza Simply by Auchan, precum si magazinul online auchan.ro. Cu o cifra de afaceri cu taxe in 2023 de peste 1,6 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orasele in care sunt prezente magazinele sale un comert omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse si un concept de discount responsabil, cu toate preturile mici, in fiecare zi.
In pregatirea startului sezonului traditional de gratar care incepe pe 1 mai, Lidl Romania lansea...
Sub sloganul „Jos cu preturile!”, magazinele ATAC propun preturi mici la scara genera...
Compania a inregistrat progrese importante in aceasta directie, iar astazi:- 87% dintre furnizori...