Auchan continua expansiunea retelei Simply si ajunge la 30 de magazine in franciza
Luni, 19 Mai 2025

Luni, 19 Mai 2025
Prin acest program, lansat in iunie 2024, retailerul ofera francizatilor un pachet complet de produse, servicii si suport, facilitand dezvoltarea unor afaceri de succes in comertul modern.
Primele 30 de magazine Simply by Auchan sunt distribuite in judetele Arges, Brasov, Bucuresti, Buzau, Calarasi, Constanta, Dolj, Giurgiu, Ilfov, Olt, Prahova si Teleorman. Calarasi se remarca prin cererea crescuta pentru francize, avand cele mai multe unitati deschise, inclusiv cel mai mare magazin din retea, cu o suprafata de 280 mp, urmat de Ilfov si Bucuresti.
Magazinele Simply by Auchan au suprafete cuprinse intre 50 si 280 mp si pun la dispozitia clientilor o gama variata de pana la 4.000 de articole la preturi accesibile, de la fructe si legume, produse congelate si bacanie, pana la articole marca proprie Auchan, dar si produse nealimentare, precum cosmetice, produse pentru curatenie si ingrijirea animalelor de companie.
Beneficiile francizatilor Simply by Auchan
Odata cu dezvoltarea acestui parteneriat pe termen lung, bazat pe profesionalism, inovatie si sustinere continua, Auchan ofera antreprenorilor din retail o serie de avantaje si beneficii printre care se numara:
- Acces la gama de marci proprii Auchan
- Apartenenta la ecosistemul marcii Auchan, cu toate avantajele ce deriva din acest fapt
- Cooperarea cu un brand renumit pe piata in materie de calitate a serviciilor si a preturilor oferite consumatorilor
Cine poate opera o franciza Simply by Auchan?
Pentru a fi eligibil, un potential francizat trebuie sa detina un spatiu comercial, cu specific alimentar, cu o suprafata de vanzare cuprinsa intre 60-250 mp. Acestia beneficiaza de suport operational din partea Auchan, ce cuprinde regandirea imaginii si layout-ului magazinului, transformarea acestuia prin introducerea unor elemente moderne ce ofera un plus de atractivitate, sugestii de imbunatatire a gamei, acces la o platforma facila de comanda a produselor, suport pentru redeschidere si sprijin constant in operarea magazinului din partea personalului dedicat acestui parteneriat. Totodata, francizatii beneficiaza de un pachet de training ce contine informatii operationale despre ecosistemul Auchan, despre activitatea de comert sub brandul Auchan si sistemul de franciza Simply.
Pentru CPI, acest pas face parte dintr-o strategie ampla de repozitionare a centrului comercial S...
In pregatirea startului sezonului traditional de gratar care incepe pe 1 mai, Lidl Romania lansea...
Sub sloganul „Jos cu preturile!”, magazinele ATAC propun preturi mici la scara genera...