Auchan aniverseaza 18 ani pe piata din Romania, cu o retea multi-format care numara peste 440 de magazine

Auchan aniverseaza 18 ani pe piata din Romania, cu o retea multi-format care numara peste 440 de magazine


La 18 ani de la deschiderea primului magazin – Auchan Titan, retailerul a dezvoltat o retea multi-format avand in prezent peste 440 de magazine la nivel national sub marcile Auchan, ATAC, MyAuchan si Simply care servesc zilnic, in medie, peste 350.000 de clienti.

Primul retailer care a lansat in Romania conceptul de discount generalizat, Auchan isi mentine neclintita promisiune de a oferi romanilor preturi mici zi de zi, cu un accent puternic pe produse si producatori locali, alimentatie sanatoasa si responsabilitate fata de mediul inconjurator.

 

Dezvoltare multi-format

In primii 9 ani, Auchan s-a concentrat pe dezvoltarea formatului de hipermarket, ajungand la 33 de magazine in 18 orase pana in 2015. In urmatorii 3 ani, a lansat formatul de proximitate si magazinul online, iar in 2019 a deschis primul supermarket. In 2023, Auchan finalizeaza unul dintre cele mai ample proiecte din retail, integrarea a aproximativ 400 de magazine MyAuchan in statiile Petrom. Tot in 2023, a introdus conceptul de hiper-discount, prezent astazi in magazinele ATAC Hiper Discount. Anul acesta. Auchan a marcat o premiera pe plan local prin inaugurarea primului magazin 100% autonom, Auchan Go. De asemenea, a lansat franciza Simply by Auchan.

 

In prezent, Auchan este prezent in toate judetele, avand o retea formata din 26 de hipermarketuri, 7 hipermarketuri discount ATAC, 8 supermarketuri, 395 de magazine MyAuchan, majoritatea in statiile Petrom, 4 magazine Simply by Auchan si o strategie client omnicanal.

 

„Este un moment de bucurie si de recunostinta pentru toti cei care au contribuit la ceea ce este Auchan Romania astazi: angajati, partenerii furnizori si producatorii romani, parteneri de dezvoltare si servicii, clienti, comunitate, autoritati, concurenti. La 18 ani putem fi mandri ca suntem o companie care creeaza valoare in Romania pentru romani, alaturi de producatori romani, implicata in activitati de responsabilitate, la nivel local sau national, si ca ne-am construit un ADN de comert sustenabil, cu preturi mici care sustin cu adevarat puterea de cumparare, cu game largi care permit o viata mai sanatoasa. Facem lucrurile din convingere, din suflet, cu multa seriozitate, iar inovatia ne-a caracterizat permanent in acesti 18 ani, pe toate planurile. Impreuna cu toti cei 7.000 de colegi si alaturi de toti partenerii nostri ramanem motivati de viziunea noastra de a permite tuturor romanilor sa manance mai bine, sa traiasca mai bine si impreuna sa protejam planeta. La multi ani, tuturor!”, a precizat Ionut Ardeleanu, Director General Auchan Retail Romania.

 

auchan2_3

Tiberiu Dănețiu, Director Marketing și Ionut Ardeleanu, Director General Auchan Retail România

 

Parteneriate puternice cu producatori locali si un sprijin permanent pentru marcile romanesti

Auchan sprijina economia locala si producatorii romani, gama alimentara fiind formata in proportie de peste 90% din produse de la companii din Romania. Pe rafturile hipermarketurilor Auchan se regasesc aprox. 50.000 de produse, din care circa 1.300 sunt produse alimentare marca proprie. Din acestea, peste 1000 sunt produse in Romania, cu producatori locali.

Mai mult, Auchan a dezvoltat pana in prezent 85 de filiere de produse agro-alimentare romanesti, respectiv colaborari pe termen lung cu 50 de producatori locali, prin care Auchan pune la dispozitia clientilor produse cu calitate si trasabilitate controlate, cu gust local, autentic.

 

Peste 7.000 de locuri de munca create si peste 50 de meserii

Cu peste 7.000 de angajati care activeaza in peste 50 de meserii in ecosistemul Auchan, retailerul este unul dintre cei mai mari angajatori din tara si ofera un mediu de lucru incluziv, cu numeroase oportunitati de promovare si programe de dezvoltare, alaturi de pachete competitive de beneficii si compensatii, cu scopul de a sprijini permanent starea de bine a angajatilor.

Vechimea medie in companie este de 8 ani, in timp ce aproape o treime dintre angajati lucreaza la Auchan de 10 ani. Mai mult, peste 340 dintre acestia fac parte din echipa Auchan inca de la infiintarea companiei. 

 

auchan1_1

 

Business sustenabil si impact in comunitatile locale

Integrand grija pentru mediu in valorile sale fundamentale, Auchan investeste puternic in proiecte de sustenabilitate. Compania desfasoara constant campanii de constientizare pentru un consum responsabil si a implementat numeroase proiecte axate pe reciclare, combaterea risipei alimentare, reducerea plasticului si promovarea economiei circulare de-a lungul intregului lant valoric.

In egala masura, compania isi reconfirma angajamentul fata de comunitatile locale prin sprijinirea anuala a numeroase proiecte sociale si campanii de solidaritate.

Cifre cheie sustenabilitate:

-         Peste 1,2 mil. de litri de ulei alimentar colectat si predat spre reciclare

-         Peste 130 de milioane de ambalaje PET /Alu/Sticla reciclate, dintre care 32 de milioane colectate cu 7 luni inainte de startul SGR

-         Peste 20 de milioane de produse salvate prin programul Zero Risipa

-         Peste 200 de tone de textile colectate pentru donatii si reciclare

-         16 hipermarketuri dotate cu panouri fotovoltaice

 

Despre Auchan Romania

Auchan Romania are in portofoliu 440 de magazine, cuprinzand 26 de hipermarketuri clasice, 7 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 8 supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea in statiile Petrom, 3 magazine in franciza Simply by Auchan, precum si magazinul online auchan.ro. Cu o cifra de afaceri cu taxe in 2023 de peste 1,6 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orasele in care sunt prezente magazinele sale un comert omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse si un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, in fiecare zi.



Poti fi interesat si de