Auchan a listat peste 30.000 de produse pe platforma Bringo

Auchan a listat peste 30.000 de produse pe platforma Bringo


Bringo, prima platforma romaneasca specializata in cumparaturi online personalizate si livrare rapida la domiciliu, si Auchan, unul dintre cei mai mari retaileri din Romania, devin parteneri cu scopul extinderii optiunilor pentru cumparaturi online. Incepand cu luna septembrie, peste 30.000 de produse alimentare si non-alimentare din magazinele Auchan pot fi comandate online prin platforma Bringo.

Astfel, utilizatorii Bringo au la dispozitie peste 30.000 de produse din magazinele fizice Auchan, atat produse alimentare din categorii precum fructe si legume proaspete, carne, lactate, produse de bacanie si patiserie, cat si produse non-alimentare, de la electrocasnice si articole de ingrijire a casei sau gradinii, pana la hrana si produse pentru animalele de companie. De asemenea, membrii MyCLUB Auchan isi pot conecta cu usurinta cardul de fidelitate in aplicatia Bringo pentru a avea acces la numeroase avantaje si beneficii la cumparaturi.

 

In acest moment serviciul Bringo de livrare din Auchan este disponibil in cele 8 hipermarketuri din Bucuresti (Titan, Militari, Crangasi, Drumul Taberei, Berceni, Cotroceni, Pallady si Vitan), iar in perioada urmatoare vor fi adaugate in Bringo toate hipermarketurile Auchan din tara.

 

“La sapte ani de la lansare, Bringo continua sa-si dezvolte reteaua de parteneri, dovedind inca o data succesul modelului sau de business, unic pe piata romaneasca de e-commerce – cumparaturi asa cum le-ar face fiecare dintre noi, alese si livrate cu atentie de catre un personal shopper. Suntem incantati de parteneriatul cu Auchan si ne dorim sa crestem impreuna reteaua de clienti, oferind o mare diversitate de produse si oferte regasite si in magazinele fizice, dublata de confortul cumparaturilor online personalizate. In acelasi timp, acest nou parteneriat consolideaza pozitia Bringo ca marketplace pe piata din Romania”, a declarat Catalin Samara, CEO Bringo International.

 

„Auchan isi propune sa fie cat mai aproape de clientii sai, iar online-ul este o axa strategica de referinta pentru comertul nostru, parteneriatul cu Bringo fiind o oportunitate de a ne dezvolta si diversifica serviciile online. Suntem bucurosi de aceasta colaborare si incantati sa putem oferi clientilor Bringo gamele noastre largi de produse si preturile avantajoase. Astfel, le oferim o optiune suplimentara de a-si procura rapid si simplu produsele preferate din magazinele Auchan, acestia avand acces la o gama variata de articole esentiale, produse romanesti, preparate proaspete din laboratoarele noastre, precum si la un sortiment variat de alimente pentru un stil de viata sanatos, totul din confortul propriei locuinte”, a declarat Teodor Serban, Director Eficienta si Proiecte Auchan Romania.

 

Parteneriatul reprezinta obiectivul comun al acelor doua companii de a veni in intampinarea consumatorilor si a noilor tendinte ale comportamentului de cumparare. In acest sens, initiativa se traduce prin: disponibilitatea unui numar tot mai mare de optiuni privind magazinele de unde clientii isi pot efectua cumparaturile online, in functie de necesitati si proximitate; accesul la mai multe magazine dintr-o singura aplicatie; diversitatea produselor si a ofertelor, aceeasi ca in magazinele fizice; mai multe optiuni de livrare in functie de preferintele clientilor.

 

Disponibilitatea magazinelor Auchan pentru utilizatorii Bringo se adauga unei liste importante de beneficii pe care platforma le ofera deja, de la personal shopper-ul care ofera asistenta personalizata de-a lungul intregului traseu al comenzii, pana la oferte de la producatori locali, mai multe optiuni de livrare, si garantia primirii banilor inapoi in cazul in care clientii sunt nemultumiti de starea produselor din categoria fresh.



Poti fi interesat si de