Auchan a investit 5 mil. euro in noul concept implementat la magazinul din Berceni

Auchan a investit 5 mil. euro in noul concept implementat la magazinul din Berceni


Auchan Romania continua investitiile in dezvoltarea retelei de magazine si imbunatateste modelul de hipermarket prin dezvoltarea unui nou concept pentru acest format, aplicat deja in Auchan Berceni.

Recent remodelat sub conceptul de hiperstore, Auchan Berceni ofera consumatorilor un design nou, modern, servicii si game extinse si specializate, structurate sub forma de universuri de specialist alimentar si nealimentar, preturi mici, precum si o experienta placuta la cumparare, cu un puternic accent pe un comert responsabil si producatori locali.

 

Cu o suprafata de vanzare de 7.500 mp si o gama formata din aproximativ 50.000 de produse, hipermarketul Auchan Berceni a fost recent reamenajat oferind clientilor un spatiu modern, facil de parcurs si confortabil la cumparaturi, remodelare care a costat 5 milioane de euro. Pe termen lung, retailerul isi propune ca acest concept sa fie implementat progresiv si in celelalte hipermarketuri din tara.

 

„Suntem bucurosi ca am facut un pas inainte in dezvoltarea acestui concept hiperstore, un magazin care raspunde cerintelor si tendintelor actuale si care se remarca prin game largi, demne de un specialist, precum si prin punerea in valoare a gamelor romanesti, preturi mici, servicii, experiente pentru clienti, solutii sustenabile, totul intr-un comert omnicanal. Multumim clientilor care ne trec pragul zi de zi si echipelor care au facut posibila aceasta transformare si aceasta modernizare importanta.”, a declarat Tiberiu Danetiu, Director Marketing Auchan Romania.

 

Un accent deosebit este pus pe produsele romanesti. Peste 90% dintre produsele alimentare provin de la societati din Romania, iar Auchan a dezvoltat un portofoliu important de parteneriate cu producatori romani, atat la nivel ultralocal, cat si national. Auchan are peste 40 de produse in filiera Auchan, parteneriate pe termen lung prin care obtine produse cu trasabilitate controlata de la samanta pana la raft. Produsele autohtone sunt prezentate vizibil in toate magazinele. In plus, in acest nou concept, clientul beneficiaza de o comunicare mai ampla despre produse, producatori, dar si de sfaturi despre adoptarea unor comportamente sustenabile.

 

Produsele locale au o prezenta puternica si in zona de carmangerie, de altfel una dintre cele mai mari carmangerii din reteaua Auchan fiind in Auchan Berceni. Tot aici, retailerul a dezvoltat si o afumatoare proprie si propune clientilor o gama extinsa de carne de pasare, porc, vita, vanat, cat si specialitati.

 

In egala masura, retailerul a dezvoltat si un univers dedicat produselor bio si plant-based, zona fiind completata de o selectie variata de alimente pentru diete speciale, precum produse fara gluten, zahar sau sare. Nu in ultimul rand, magazinul integreaza si zone proprii de productie, respectiv Brutarie, Cofetarie, Gastro, o zona de servit masa, dar si prezenta restaurantului Wanted Burger & Fish by chef Raluca Todea.

 

Un alt factor important din cadrul noului concept il reprezinta zona „Crama Mea”, categorie sub care au fost reunite toate tipurile de bauturi alcoolice intr-un spatiu special gandit pentru evenimente si degustari, cu o puternica componenta de informare si educare. Gama de vinuri este un reper pentru Crama Mea, categorie in care retailerul propune o selectie ampla de vinuri de la crame romanesti, acoperind atat categoria premium, cat si cea mai accesibila.

 

Din categoria de bacanie se remarca si gama de cafea, unde Auchan a creat din nou un univers specializat si propune consumatorilor o gama larga de sortimente de cafea, inclusiv cafea marca proprie si specialitati de origine.

 

Printre noutatile magazinului se numara si evidentierea unor game specializate, care se remarca prin dimensiunea colectiilor, calitatea produselor si un foarte bun raport calitate-pret. Astfel, zona de decorare a casei, de exemplu, a fost complet reinventata oferind clientilor o structura impartita pe camere si o sortimentatie concentrata pe produsele create sub marca proprie Actuel. Printre acestea se regasesc si numeroase articole sustenabile, precum produse din bumbac organic si articole din aluminiu reciclat. De asemenea, in zona dedicata produselor electronice si electrocasnice, retailerul a creat o experienta cu accent pe informatie, astfel incat clientii pot regasi aici numeroase sfaturi utile cu privire la cum sa iti alegi sau sa intretii un anumit produs.

 

O alta zona care se remarca in noul concept de hiperstore este cea dedicata produselor pentru animalele de companie. Cu o abordare de specialist, Auchan ofera o gama extinsa de hrana pentru caini, pisici, rozatoare, pesti sau alte animale de companie, inclusiv produse pentru diete speciale, precum si o paleta ampla de accesorii.

 

In continuarea actiunilor de protejare a puterii de cumparare a romanilor, Auchan Berceni ofera, ca si pana acum, zi de zi preturi mici si promotii puternice, cumulate cu o paleta diversa de servicii si experiente pentru clienti. Astfel, comunitatea locala poate beneficia de servicii precum inchirierea gratuita de unelte pe baza cardului de fidelitate MyCLUB Auchan si asistenta la cumparaturi pentru persoanele cu handicap.

 

De asemenea, pentru o experienta deosebita in cadrul magazinului a fost creat si Auchan Live, o zona special gandita pentru evenimente de gatit sau degustari de produse noi.

 

In continuarea actiunilor de protejare a mediului inconjurator, magazinul Auchan Berceni foloseste vitrine pe CO2, iluminat LED si etichete electronice, iar acoperisul a fost modificat pentru a permite montarea de panouri fotovoltaice. De asemenea, ca in toate hipermarketurile Auchan, clientii au la dispozitie si o serie de programe de sustenabilitate si proiecte de economie circulara precum:

- Zero Risipa, programul de combatere a risipei alimentare prin care Auchan a salvat peste 15,7 milioane de produse;

- colectarea uleiului alimentar uzat, program prin care retailerul a colectat aproape 1.000.000 de litri de ulei in ultimii 4 ani;

- colectarea ambalajelor PET/Alu/Sticla de bauturi in anticiparea SGR, sistem prin care au fost colectate si trimise spre reciclare peste 24 de milioane de recipiente in mai putin de 6 luni;

- zona O noua viata, un proiect prin care retailerul incurajeaza refolosirea articolelor vestimentare.

 

De asemenea, in cadrul a numeroase raioane (jucarii, papetarie etc.), clientii vor regasi produse cu ambalaje certificate FSC, respectiv ambalaje a caror compozitie provine din paduri gestionate responsabil, si articole create intr-un mod sustenabil.

 

Nu in ultimul rand, Auchan Berceni ofera o linie de case complet modernizata, formata din case hibride, multifunctionale, ce pot fi operate atat de catre client, cat si de catre casieri, si pune la dispozitia clientilor si multiple servicii de livrare pentru comenzile online plasate pe www.auchan.ro, respectiv Click & Collect (ridicare din magazin), Auchan Drive (ridicare din parcare direct la masina) sau livrare la domiciliu (prin Bringo, Glovo, Tazz).



Poti fi interesat si de