Auchan a deschis inca doua hipermarketuri discount ATAC, pe formatul cu o politica agresiva de preturi mici

Auchan a deschis inca doua hipermarketuri discount ATAC, pe formatul cu o politica agresiva de preturi mici


De saptamana trecuta, magazinele Auchan Discount Calea Sagului din Timisoara si Auchan Discount Ploiesti au devenit ATAC Hiper Discount by Auchan, formatul cu cele mai mici preturi al retelei ajungand astfel la 3 unitati, dupa ce primul hipermarket ATAC a fost deschis la Brasov in aprilie.

Sub sloganul „Jos cu preturile!”, magazinele ATAC propun preturi mici la scara generalizata, precum si un sistem de preturi cu reducere in cascada, pentru cantitati mai mari, datorita optimizarilor de game si reducerii cheltuielilor de operare.

 

In cele doua noi magazine ATAC Hiper Discount clientii au acces la peste 15.000 de produse, atat proaspete (brutarie, legume si fructe), cat si de bacanie, detergenti si produse de curatenie, produse cosmetice si de ingrijire, bauturi alcoolice, racoritoare si produse nealimentare sezoniere si de prima necesitate, la preturi foarte avantajoase.

 

Fiecare dintre cele doua noi magazine dispune de o suprafata generoasa, de peste 7.000 mp, clientii avand parte in continuare de confort si o experienta facila la cumparaturi. Noul format de hiper discount pastreaza aleile largi, ofera un parcurs rapid clientilor, o semnalizare vizibila a categoriilor si un numar mare de case de marcat (atat case cu servicii de scanare si incasare asigurate de casierii Auchan, cat si case care pot fi operate in regim self check-out). In fiecare dintre noile magazine ATAC activeaza peste 100 de angajati, iar magazinele sunt deschise zilnic in intervalul 8:00-21:00.

 

Cum ofera ATAC preturi mult mai bune in retailul local

Conceptul de hiper discount raspunde puterii de cumparare a romanilor, cu un sortiment variat format din 60% produse alimentare si 40% nealimentare, atat marci si produse romanesti, branduri internationale consacrate, cat si produse marca proprie la un excelent raport calitate-pret. Preturile sunt reduse ca urmare a unor investitii anterioare ce au vizat reducerea consumului de energie electrica, diminuarea spatiilor pentru vitrinele frigorifice, optimizarea proceselor logistice, precum si reducerea costurilor de transport si a investitiilor in decor si publicitate. Totodata, in ATAC, retailerul aprovizioneaza si manipuleaza produsele la palet si bax, utilizand un mobilier adaptat, prezinta game de produse esentiale, reduce consumabilele, ambalajele si spatiile de depozitare si negociaza achizitia de cantitati mari pentru preturi mai bune.

 

„Prin ATAC, facem inca un pas important in misiunea noastra de a proteja puterea de cumparare a clientilor nostri - atat persoane fizice, cat si juridice, oferim preturi si mai avantajoase, inclusiv prin politici de pret tip „cascada”, prin care pretul unui produs scade pe masura ce cantitatea achizitionata creste. Nucleul strategiei comerciale este de a sustine cu adevarat puterea de cumparare, oferind o solutie si mai eficienta de discount, unde toate economiile realizate sunt reinvestite in eforturile de a sustine nivelul de pret promis. Volumele marite vandute ne permit rotatii mai bune si preturi si mai mici, pentru a raspunde cel mai bine la nevoile consumatorilor”, a declarat Ioana Tosa, Director Vanzari Auchan Retail Romania.

 

In plus, clientii magazinelor ATAC au in continuare oportunitatea de a contribui in mod activ la protejarea mediului inconjurator avand la dispozitie serviciul de colectare a uleiului alimentar uzat, Sistemul de Garantie – Returnare pentru colectarea ambalajelor tip PET, din aluminiu si sticla, dar si raionul Zero Risipa unde produsele care se apropie de termenul de expirare au reduceri considerabile de pret.

 

Auchan Romania are in portofoliu peste 430 de magazine, cuprinzand 30 de hipermarketuri clasice, 3 hipermarketuri Hiper Discount, 7 supermarketuri, magazinul Auchan Go si aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea in statiile Petrom, cat si magazinul online auchan.ro. Cu o cifra de afaceri cu taxe in 2022 de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orasele in care sunt prezente magazinele sale un comert omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse si un concept de discount responsabil, cu toate preturile mici, in fiecare zi. 



Poti fi interesat si de