Fomica? un brand pentru noile generatii, cu produse din carne surprinzatoare
Luni, 11 Mai 2020

Luni, 11 Mai 2020
„Fomica?” se comercializeaza de catre cei care vor sa fie siguri de produsul pe care il ofera. Este o sortimentatie pe care o prezinti cu incredere la raft si cu care poti creste notorietatea unui magazin datorita nevoilor consumatorilor pe care le indeplineste.
„Fomica?” recomanda romanilor in aceasta perioada Hamburger si Frigarui din carne de pasare. Produsele nu contin aditivi, conservanti si coloranti, sunt realizate doar din carne de pasare si 100% condimente naturale. Sunt alimente care doresc sa ofere o noua experienta de consum, gandite pentru diverse modalitati de gatire si pentru diverse ocazii: gratar, grill, aragaz, pentru petreceri, HoReCa, platouri diverse si, mai ales, pentru a manca acasa ca in oras.
Este un brand romanesc, creat in cadrul unui business de familie autohton care se implica 100% in industria de carne de pasare, industrie in care trebuie sa fii loial calitatii produselor tale, iar transparenta trebuie sa fie o prioritate. Inovatia este importanta nu doar din punctul de vedere al produsului, ci si din punctul de vedere al modului in care lucrezi cu partenerii, cum construiesti planurile impreuna cu retailerii.
Aceasta este o strategie sanatoasa a Grupului de firme Safir, producator roman de carne de pasare, sub umbrela caruia se gasesc trei branduri: Deliciosul de Vaslui – carne proaspata de pasare, „Fomica?” – preparate si semipreparate doar din carne de pasare si 100% condimente naturale, Zdravan Moldovenesc – puiul cu crestere lenta, singurul din Romania cu certificat Beter Leven 1*.
Mai multe informatii despre „Fomica?” gasiti aici: www.safir.ro/ro/fomica
Pentru 2026, este anticipată o scădere de 6,1% a importurilor de carne de vită față de anul prece...
Deși s-a discutat despre o posibilă prelungire, ghidul confirmă în mod definitiv că termene...
"Piaţa agricolă internaţională se află într-o perioadă complexă, deoarece preţurile la cafe...