#covid19 Masura inedita luata de retaileri pentru a-si proteja angajatii
Joi, 19 Martie 2020
Joi, 19 Martie 2020
Mega Image, unul dintre retailerii cu o retea extinsa de magazine in special in Capitala, a anuntat ieri ca a montat panouri separatoare la casele de marcat pentru a-i tine la o distanta sigura pe casieri de clienti.
“In aceste zile, mai mult decat oricand, e important sa facem din siguranta si preventie prioritatea numarul 1 pentru noi toti. Cand distanta sociala este o masura preventiva, noi, in retail, avem o mare provocare: sa facem scut de protectie impotriva COVID-19 si sa ramanem in continuare un loc sigur pentru cumparaturi. Alaturi de masurile suplimentare de siguranta pe care le-am implementat deja, cautam permanent solutii noi pentru colegii nostri din prima linie, pentru toti clientii si pentru intreaga comunitate. Pentru a ramane in continuare impreuna in siguranta, in aceasta perioada, in toate magazinele noastre instalam panouri transparente la casele de marcat, care vor fi un scut de protectie pentru COVID-19. Impreuna, reusim sa prevenim”, au scris pe Facebook reprezentantii Mega Image.
Mega Image este unul dintre cele mai mari lanturi de supermarketuri din Romania, cu peste 9.000 de angajati si cu o retea care cuprinde in prezent peste 700 de magazine in Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Brasov, Targoviste si alte orase din tara.
Si Kaufland instaleaza geamuri de protectie din plexiglass la casele de marcat in toate magazinele din tara si marcheaza cu benzi, amplasate pe podea, distanta de siguranta.
Mai mult, angajatii de la casele de marcat, dar si cei de la raioanele Legume-Fructe si de la vitrina cu servire asistata au manusi de unica folosinta. In anumite cazuri, pentru a evita supra-aglomerarea, acolo unde se impune, accesul clientilor in magazine se va face in grupuri restranse de persoane.
Pentru a asigura un mediu sigur de lucru pentru angajati si de cumparaturi pentru clienti, si Cora a instalat paravane de plexiglass in zona caselor de marcat, pentru o mai buna protectie a casierelor, care sunt expuse contactului prelungit cu publicul. Casierele au, de asemenea, setul propriu de dezinfectant, in timp ce clientii au la dispozitie mai multe puncte de dezinfectare in magazin. De asemenea, in magazine sunt disponibile manusi de unica folosinta, atat pentru clienti, cat si pentru angajati.
In privinta masurilor de igiena si preventie, retailerul a achizitionat masti, manusi, dezinfectante si a intensificat igienizarea magazinelor, conform reglementarilor si recomandarilor Autoritatilor. Sunt curatate in mod constant, cu o frecventa mult mai mare decat in mod obisnuit carucioarele, cosurile, suprafetele magazinelor si zona caselor de marcat.
Si Lidl a implementat noi masuri pentru a-si proteja angajatii si clientii si desfasoara o campanie media de informare si responsabilizare a clientilor. Discounterul german a anuntat ca monteaza panouri transparente de protectie la casele de marcat, dar si indicatoare pe podea in zona acestora, pentru a ajuta clientii care stau la coada sa pastreze distanta recomandata de 1 m fata de cei din jurul lor.
De asemenea, Lidl a limitat numarul de clienti prezenti in acelasi timp in anumite magazine din retea. Astfel, in magazinele cu flux mare de clienti, accesul in magazin se face dirijat. Clientii intra in magazin esalonat, astfel incat sa se evite aglomeratia. Aceasta masura le este semnalata clientilor in parcarile magazinelor si prin intermediul agentilor de paza.
Lidl are si o serie de recomandari pentru clienti:
In plus, Lidl anunta ca a suplimentat cantitatea de dezinfectant disponibila pentru angajatii din magazine si a pus dezinfectant si la dispozitia celor din sediul central si sediile regionale. Au fost sporite masurile de curatenie si dezinfectie a zonelor, respectiv obiectelor expuse si/sau intens tranzitate, asa cum ar fi toaletele, manerele, cosurile si carucioarele de cumparaturi.
2024 Holiday Shopping Report a fost realizat online in septembrie si octombrie 2024, prin interme...
In randul statelor membre UE pentru care sunt disponibile datele, cea mai mare crestere a volumul...
„De Black Friday 2024, peste 2,5 milioane de clienti eligibili beneficiaza de solutii de pl...