Zi de zi fresh, secretul unei macelarii de succes

Zi de zi fresh, secretul unei macelarii de succes


Amplasata in zona Tineretului, Macelaria Rustic si-a facut un renume din a oferi clientilor cea mai proaspata marfa.

Fresh si cat mai mult spre organic, acesta este secretul pus in practica de macelaria bucuresteana, care aprovizioneaza zona Tineretului din Capitala. Macelaria Rustic este pe piata de la inceputul anilor ’90, dar pana mai acum un an a deservit exclusiv cumparatorii care treceau pragul Pietei Obor.

 

O investitie de peste 100.000 euro a adus in zona fostului restaurant Budapesta, la intersectia bulevardelor Marasesti cu Dimitrie Cantemir, una dintre cele mai elegante carmangerii din Capitala. Iar, dincolo de prezentarea eleganta, bucatele expuse si prezentate in vitrina au savoarea de odinioara la care ravnesc locuitorii zonei.

 

„Fresh, la noi, inseamna doar pentru o zi!”

Rustic a fost infiintata de Florea Radu si mentinuta ca afacere de familie in ultimul sfert de veac. Cu o experienta de peste 20 de ani ca macelar in vremea regimului comunist, fondatorul afacerii a avut grija sa respecte retetele care incantau gustul bucurestenilor in perioada anilor 70-80 si sa le prezinte unor noi generatii care cauta aceeasi savoare in preparatele fresh sau procesate din vitrinele magazinelor.

 

rustic2

 

La acestea se mai adauga si diverse retete importate gratie aportului la dezvoltarea sortimentului de produse al Macelariei Rustic de catre Marcel Ene, un macelar scolit in Italia.

 

„Sunt diverse specialitati pe care le prepara in stil mediteraneean, de la frigarui pana la produse ready-to-cook, direct asezonate. Pe langa aceasta, fresh, la noi, inseamna doar ce este expus pentru o zi. Asa ne-am castigat un nume, asa vrem sa evoluam si nu avem de gand sa facem rabat de la calitate si prospetime”, spune Marian Radu, fiul fondatorului si cel care coordoneaza activitatea in magazin.

 

rustic4

 

Flux mare de clienti

Un semn bun ca Macelaria Rustic are trecere la gurmanzii din zona il reprezinta fluxul masiv de clienti de dinaintea weekend-urilor.

„Practic, nu mai este un sezon de gratar dictat de scurgerea anotimpurilor, ci unul care se continua weekend de weekend. De joi si pana sambata dimineata, vand cel putin 200 de saci de carbuni din magazin, asa ca...va dati seama! Se cere orice este cu gust autentic: carnati de oaie, carnati macelaresti, pastrama casei, mici, ceafa de porc. In acelasi timp, avem burgerii care evolueaza extrem de bine, noi fiind furnizori si pentru restaurantele si bistrourile din zona care merg pe sistem home delivery”, explica tanarul coordonator al afacerii.

 

rustic4a

 

3,5 tone de carne prelucrate saptamanal

Aprovizionarea de la diversi furnizori din tara: Botosani (carne de vita), Sibiu (oaie), Pitesti si alte zone din tara (porc) duc la un rulaj de marfa de aproximativ 3,5 tone saptamanal.

 

„Predomina porcul (1,3 tone) si oaia (1,2 tone), urmate de carnea de vita (o tona). Mai achizitionam si diverse piese, dar la nivel de carcase, cam acestea sunt cantitatile care intra saptamanal in magazin. Sigur, avem probleme cu selectarea carnii de vita, care poate proveni din diverse surse. Mai in gluma, mai in serios, noi am ajuns sa cunoastem locul unde a fost crescut animalul dupa felul in care arata carnea acestuia. Marcel este foarte priceput in a selecta carnea cea mai buna pentru amestecurile de hamburgeri si mici, ceea ce ne-a facut vestiti printre clienti. In plus, faptul ca mergem spre organic reprezinta un atu major”, declara Marian Radu.

 

Nu doar carnea este selectata sa raspunda cat mai mult unei alimentatii sanatoase, ci si condimentele folosite la prepararea retetelor traditionale romanesti sau cu iz mediteraneean.

 

rustic5

 

„Chiar intentionez sa adaug unele produse complementare in magazine pentru a raspunde cererii clientilor de a suplimenta oferta noastra cu anumite condimente si sosuri naturale care merg numai bine pentru carnea la gratar. Am discutat deja cu furnizorii nostri de condimente, Solina, sa ne asigure o serie de produse in sistem privat label”, a mai spus acesta.

 

„Nu facem rabat de la calitate, selectionam furnizorii cei mai buni de pe piata interna. In rafturile noastre veti gasi numai carne de animal crescut in Romania. Singura exceptie facuta de noi o reprezinta produsele preparate de Marian dupa retete italienesti. Acolo ii dam voie sa foloseasca condimente importate”, explica Marian Radu.



Poti fi interesat si de