Yellow Menu mizeaza pe virtual brands pentru triplarea businessului pana la 1.5 milioane euro

Yellow Menu mizeaza pe virtual brands pentru triplarea businessului pana la 1.5 milioane euro


Yellow.Menu – cloud restaurant cu livrare in Bucuresti si Cluj-Napoca – a depasit pragul de 300 de comenzi/zi si lanseaza o serie de virtual brands, preparate si meniuri fixe create de chefii bucatari Yellow si destinate livrarii pe platforme partenere.

Noul managment al Yellow.Menu isi propune ca pana la finalul anului sa fie create cel putin 4 astfel de branduri virtuale care sa genereze 35-40% din businessul total. In primul semestru al acestui an, Yellow.Menu a inregistrat o cifra de afaceri de aproape 600 mii euro, cu 52% mai mare fata de perioada similara a anului trecut.

 

Yellow: All day, everyday Fine Dining in Bucuresti si Cluj
Conceput ca un restaurant online cu meniu dinamic, care se schimba zilnic, Yellow.Menu reprezinta solutia pentru cei care doresc sa pastreze un stil de viata echilibrat, cu o alimentatie sanatoasa, avand posibilitatea de a comanda meniuri gourmet pentru mic dejun, pranz sau cina, acasa sau la birou, cu livrare prin reteaua proprie de curieri oriunde in Bucuresti si Cluj.

 

Odata cu schimbarea comportamentului de consum al romanilor pe fondul pandemiei, Yellow.Menu a oferit alternative pentru mesele clasice la restaurant, venind zilnic cu o propunere noua de meniu, in portii limitate, aducand mai aproape experienta unei iesiri in oras. Astfel, preparatele zilnice au o abordare fusion, sofisticata, incluzand de fiecare data si variante vegetariene, la fel de gustoase.

 

In primul semestru al acestui an, cifra de afaceri inregistrata de Yellow.Menu a depasit 550.000 euro, cu peste 50% mai mare fata de anul trecut, cand primul semestru a fost marcat de restrictiile puternice si tranzitia de la segmentul principal de business, pranzul la birou, catre noi produse si meniuri adaptate noii realitati si comenzilor pentru acasa.

 

Astfel, axat la lansare pe livrarea mesei de pranz la birou, apoi extinzandu-se catre meniul pentru intrega zi, restaurantul online Yellow.Menu a ajuns in 2021 la 300 de comenzi zilnice, iar valoarea medie a comenzii a crescut cu 15% fata de perioada similara din 2020, pana la 95 lei.

 

Schimbarea strategiei, odata cu un nou CEO
Transformarea modelului de business pentru a sustine scalabilitatea la nivel national si liniile de dezvoltare secundare sunt propuse si sustinute de Adrian Ciucur, noul CEO al Yellow.Menu, cu o experienta de peste 15 ani in strategic management, dezvoltare omnichannel si extindere pe verticale noi de business.

 

Popularitatea in crestere a restaurantelor virtuale precum Yellow Menu reprezinta o provocare pentru segmentul HoReCa asa cum il stim, insa consider ca acesta reflecta directia in care se indreapta piata. Avem un consumator tot mai atent la ceea ce consuma, cu o preocupare pentru calitatea li diversitatea alimentatiei sale, un client care isi organizeaza timpul si resursele eficient, optimizandu-si stilul de viata si obisnuit deja cu produse la nivel de restaurant, servite in intimitatea prorpiei case sau la birou, a precizat Adrian Ciucur, CEO Yellow.Menu.

 

Odata cu aceasta noile directii de dezvoltare, pe verticale noi, dar si pe orizontala prin extindere in alte orase la nivel national, noul managment al Yellow.Menu isi propune ca pana la finalul anului sa urce numarul zilnic de comenzi cu cel putin 40% fata de prezent, cu un impact estimat de crestere cu 200% a cifrei de afaceri din 2021 fata de anul precedent, pana la 1,5 milioane euro.

 

Motoarele cresterii pentru acest an sunt trecerea de la meniu de pranz la meniu pentru intreaga zi (mic dejun, pranz, cina, gustari si brunch in zilele de sambata), extinderea geografica in Bucuresti si Cluj si zonele limitrofe, precum si cresterea valorii medii a comenzii, prin vanzari suplimentare de produse de bacanie, cocktails ready to drink si paine proaspata.

 

Dezvoltare cu noi verticale prin virtual brands
De asemenea, incepand cu a doua parte a acestui an, Yellow.Menu dezvolta o directie noua, de virtual brands, un prim pas spre extindere nationala. Primele doua linii de produse au fost deja lansate – Yellow Lebanese si Fresh by Yellow - si urmeaza o a treia, Premium Brunch, cu preparate speciale pentru weekend.

 

Brandurile virtuale iti permit sa administrezi mai mult de o linie de produse din aceeasi bucatarie, precum si extinderea geografica cu impact pozitiv asupra veniturilor si audientei, dar fara costuri aditionale in ceea ce priveste staff-ul sau echipamentele. Aceasta linie de dezvoltare ne permite sa testam concepte de fine dining noi, create cu ajutorul echipei noastre de chefi, fara a ne supune riscurilor dintr-un restaurant clasic. De asemenea, aceasta strategie va echilibra dinamica dintre comenzile Yellow Menu si preparatele fixe, a mai precizat Adrian Ciucur, CEO Yellow.Menu.

 

Inca de la inceput, Yellow Menu si-a propus sa fie un restaurant unde accentul este pus pe ingrediente premium, pe retete sofisticate, gatite proaspat, dar si pe reducerea risipei alimentare, obiectiv atins prin balansarea utilizarii ingredientelor in functie de comenzile facute prin sistemul clasic.

 

Yellow.Menu continua extinderea si pe zona de bacanie, unde ofera preparate locale, artizanale, precum si fructe si legume proaspete. Aici portofoliul contine 40 produse, iar pana la finalul anului acesta se va dubla, acoperind segmente de produse in functie de solicitarile clientilor.

 

Despre Yellow.Menu
Yellow este singurul serviciu care iti ofera posibilitatea sa comanzi meniuri de calitate, la tine acasa sau la birou, iar livrarea se realizeaza in 30 de minute de la plasarea comenzii, pe site sau in aplicatia proprie. De asemenea, clientii pot alege un interval anume pentru livrare sau au optiunea de a-si face abonament.

 

Preparatele din meniu, realizate de chefi cu experienta, sunt proaspete, tocmai de aceea numarul acestora este limitat. Ingredientele folosite sunt premium, iar retetele acopera o arie larga de bucatarii internationale, astfel incat experienta culinara a fiecarui client sa fie cat mai apropiata de cea de la un restaurant clasic.

 

Yellow Menu isi asuma o aprovizionare responsabila, pe cat posibil locala, iar livrarea este asigurata in ambalaje rezistente, reutilizabile, reciclabile si care pastreaza mancarea in cele mai bune conditii.



Poti fi interesat si de