Weber Maschinenbau isi schimba numele, odata cu extinderea portofoliului de solutii

Weber Maschinenbau isi schimba numele, odata cu extinderea portofoliului de solutii


Producatorii de alimente din intreaga lume avanseaza in automatizarea productiei si cauta sa achizitioneze linii de procesare si ambalare de la un singur furnizor, tendinta la care producatorii de utilaje si instalatii pentru industria alimentara trebuie sa se adapteze.

Ca raspuns la schimbarile din ultimii ani, Weber Maschinenbau a trecut printr-o transformare completa, de la producator de masini la furnizor de solutii. Compania si-a extins prezenta internationala si a plasat nevoile clientilor in centrul tuturor activitatilor si dezvoltarilor. Un pas logic in aceasta transformare a fost redenumirea companiei, astfel ca, de la 1 ianuarie 2024, Weber Maschinenbau GmbH a devenit Weber Food Technology GmbH. Aceasta schimbare face ca identitatea companiei este direct vizibila in numele acesteia.

 

„Desi solutiile noastre de linie constau in diverse componente, acestea sunt de fapt o unitate conectata in retea. Dezvoltarea si comercializarea componentelor individuale nu se mai aliniaza cu abordarea noastra holistica ca furnizor de solutii complete”, a declarat Tobias Weber, , CEO Weber Food Technology GmbH (foto jos).

 

weber2

 

Weber Food Technology pune accent pe dezvoltarea si furnizarea de solutii pentru procesarea alimentelor, in special pentru alimente perisabile, proaspete. Weber s-a pozitionat ca lider in domeniul productiei si ambalarii carnii in industrie. Cu toate acestea, in ultimii ani, compania si-a extins in mod constant portofoliul pentru a include solutii pentru alte domenii, cum ar fi articole la bucata, precum si snacks si produse convenience. Astfel, schimbarea numelui marcheaza o etapa importanta in dezvoltarea companiei: in viitor, portofoliul de solutii Weber va fi si mai diversificat pentru a servi piete suplimentare. Extinderea la scara globala este o componenta centrala a orientarii strategice a Weber Food Technology. Noul nume ia in considerare acest focus si strategie.

 

„Ne angajam sa ajutam clientii din intreaga lume sa-si atinga obiectivele si sa asiguram aprovizionarea cu alimente a populatiei. Furnizarea de solutii pentru procesarea si ambalarea alimentelor proaspete este misiunea noastra si, in calitate de partener al industriei alimentare, ramane, de asemenea, obligatia noastra fata de client si societate”, subliniaza Tobias Weber. Acest lucru este realizat prin solutii complete complete, tehnologie inovatoare, precum si servicii si consultanta de prima clasa.

 

Ca parte a redenumirii, marca TEXTOR, sub care au fost comercializate anterior dispozitivele de feliere si alte componente de linie, va fi integrata in Weber. Iar Wolfertschwenden va ramane o locatie importanta de dezvoltare si productie in cadrul Weber Group. Produsele de mare succes dezvoltate sub marca TEXTOR vor continua sa faca parte din portofoliul Weber.



Poti fi interesat si de