Vremea unui consumator educat. Cum a crescut business-ul Transeuro in 2024

Vremea unui consumator educat. Cum a crescut business-ul Transeuro in 2024


Strategia Transeuro de a miza pe un echilibru intre traditional si modern la nivel de retete este una castigatoare, contribuind la cresterea business-ului in 2024.

Producatorul din judetul Alba si-a consolidat portofoliul de produse premium bazat pe carne de porc romaneasca sacrificata in abatorul propriu si a atras numerosi clienti din generatia tanara pe care a reusit sa ii fidelizeze.

 

„Impactul retelelor de socializare in promovarea anumitor produse va fi intotdeauna mai mare in randul reprezentantilor generatiei Z decat pentru Baby Boomers, iar fenomenul de downtrading si-a pierdut din putere, datorita circumstantelor socio-economice actuale. Avem un consumator mult mai stabil, educat, care intelege ca investitia in calitate este o investitie pe termen lung si vine la pachet cu multiple beneficii. Clientii din prezent au capacitatea de analiza raportul calitate-pret al produselor”, explica George Vesa, director general Transeuro.

 

transeuro2

 George Vesa, director general Transeuro

 

Ultimii ani au testat abilitatea companiilor de a se adapta si de a schimba lista de prioritati in functie de context, iar anul 2025 nu va fi lipsit de impredictibilitate.

 

„Ca sa folosim o sintagma de actualitate, se spune ca pentru a te bucura de pace trebuie sa te pregatesti de razboi. In contextul actual, reformele fiscale pe care le sufera industria si cele privind costurile energiei care au fluctuatii foarte mari sunt principalele motive de ingrijorare. O analiza atenta a costurilor si a rentabilizarii fluxurilor vor fi factori decidenti in mentinerea unui echilibru in vremuri dificile”, adauga George Vesa.

 

transeuro3

 

Pe langa extinderea arealului de distributie, care este prioritatea principala din acest an, Traseuro are in plan investitii pentru modernizarea si extinderea segmentului de panificatie prin constructia unei noi fabrici cu o capacitate de 30 tone produs finit pe zi.

 

Articol publicat in editia nr. 99 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.



Poti fi interesat si de