Vetro devine producator de medicamente veterinare printr-o investitie de 4,5 mil. euro

Vetro devine producator de medicamente veterinare printr-o investitie de 4,5 mil. euro


In 2021, furnizorul de produse si servicii pentru medicina veterinara Vetro Solutions deschide noua fabrica de medicamente de uz veterinar, la Iasi, in care a investit 4,5 milioane de euro.

Investitia a fost finantata din fonduri proprii si finantare europeana, iar in urma proiectelor de investitii compania tinteste dublarea afacerilor in urmatorii zece ani.

 

In ultimii doi ani, compania – cu amprenta nationala in distributie - si-a stabilit sediul central in Iasi, a dezvoltat echipa, a trecut la o noua structura de organizare si a demarat un amplu proces de constructie de brand si repozitionare care au contribuit la consolidarea pozitiei de jucator la nivel national.

 

”In primii sapte ani, Vetro si-a gasit locul in piata. De anul trecut, am inceput sa facem pasii necesari pentru a avea o crestere sustenabila, trecand la un management pe baza de obiective. Am consolidat echipele existente, am creat altele noi iar proiectul de constructie de brand, de pozitionare in piata, definire a valorilor si a noii identitati vizuale, realizat cu sprijinul echipei Brandocracy, ne vor ajuta sa trecem la urmatoarea etapa de dezvoltare. Planurile pe termen mediu includ intrarea pe piata producatorilor de medicamente generice destinate animalelor de companie si renta dar si lansarea unei platforme care va conecta Vetro cu cabinetele veterinare si cu posesorii de animale de companie, un marketplace inovativ pentru care investitia este de aproximativ 3 milioane de euro”, a explicat Coca Cascaval, directorul general al companiei.

 

vetro3

 

Planurile de investitii ale Vetro sunt creionate pe termen mediu si vizeaza trei directii principale in perioada urmatoare: finalizarea fabricii de medicamente pentru uz veterinar si punerea in functiune in prima parte a acestui an, crearea unui marketplace destinat cabinetelor veterinare, consolidarea comunitatii de profesionisti si dezvoltarea unui nou depozit logistic. In termeni financiari, investitiile depasesc 7,5 milioane de euro.

 

Vetro are in portofoliu mai bine de 3.500 de produse destinate atat cabinetelor si farmaciilor veterinare, cat si proprietarilor de ferme, deservind peste 1.900 de clienti unici. Compania comercializeaza medicamente, vaccinuri si suplimente ale celor mai importante branduri internationale din industrie. Vetro aduce pe piata din Romania si dezinfectanti pentru halele de zootehnie, grajduri, incubatoare si echipamentele din interior, precum si echipamentelefolosite la curatenie si dezinfecte. La momentul actual, cele mai cautate produse destinate Diviziei Ferme sunt vitaminele, vaccinurile, dar si produsele de curatare si dezinfectie. Principalele branduri pe care Vetro le importa si le comercializeaza catre fermele din piata locala sunt Schippers, Intermag, VMD, Agraplan, Kanters, Over Vet, Casa Verde Naturprodukte.

 

vetro2

 

Vetro Solutions a incheiat anul 2020 cu o cifra de afaceri in crestere cu aproximativ 2.3 milioane de euro fata de anul anterior. Profitul net a fost cu 45% mai mare decat in 2019.

 

Articolul complet despre business-ul Vetro Solutions se regaseste in editia 75 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.



Poti fi interesat si de