Vasile Plesca, Avastar: Investim 3 milioane de euro pentru dezvoltarea gamei de semipreparate

Vasile Plesca, Avastar: Investim 3 milioane de euro pentru dezvoltarea gamei de semipreparate


Avastar, unul dintre principalii furnizori de carne din Romania, investeste intr-un nou format de magazine, cu design modern si oferta bogata de produse, sub brandul Picanteria. Aproape 3 milioane de euro vor fi investite pentru infiintarea unei noi sectii de fabricare a semipreparatelor.

„In prezent nu avem o capacitate suficienta pentru a satisface cererea existenta de produse semipreparate. Am dezvoltat cateva produse sub brandul Picanteria, cum sunt carnaciorii picanti din vita si oaie sau diverse produse din vita maturata. De altfel suntem in curs de realizare a unei investitii pe o suprafata de aproximativ 2.200 m² a unei noi sectii de transare, preparare, maturare, ambalare si depozitare a produselor?, a declarat Vasile Plesca, directorul general al Avastar.

 

Despre noua linie de business, dar si despre performantele pe care le-a atins de-a lungul anilor abatorul, ne-a vorbit directorul general al Avastar, intr-un interviu pentru INDUSTRIA CARNII.RO, editia 65.



Poti fi interesat si de