Vascar anunta extinderea gamei Alege natural, fara E-uri, la Carnexpo 2019

Vascar anunta extinderea gamei Alege natural, fara E-uri, la Carnexpo 2019


Cu ocazia targului international Carnexpo 2019, Vascar lanseaza noi sortimente de produse, de calitate superioara, din ingrediente 100% naturale, sub umbrela platformei de comunicare Alege natural, fara E-uri, de la Moldova in Bucate.

Printre acestea se numara muschiul Azuga, slaninuta rumenita, pateul de porc, pateul de pui si mancarurile la cutie - pregatite dupa retete traditionale, autentic romanesti, fara E-uri, fara aditivi, fara conservanti.

 

Totodata, se lanseaza si 3 sortimente de frigarui de porc Moldova in Bucate si 4 tipuri de platouri mixte pentru gratar Moldova in Bucate.

 

„Sunt produse excelente si sunt convins ca oricine le-a incercat o data, le va cauta din nou la raft. De altfel, toata gama de produse Alege natural, fara E-uri, de la Moldova in bucate a avut o evolutie excelenta inca de la lansare, dovada a faptului ca am reusit sa cream un portofoliu de produse pe gustul celor mai exigenti consumatori”, spune Vlad Ciuburciu, Director General Vascar.

 

In primele 9 luni din 2019, Vascar a inregistrat o crestere de 15% a cifrei de afaceri, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

 

In ceea ce priveste cresterile in volum, segmentul semipreparate a marcat o crestere de 35%, categoria conserve a crescut cu 22% iar categoria mezeluri cu 2.5%, la finalul trimestrului III din 2019, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

 

Anul 2019 inseamna pentru Vascar si investitii semnificative pentru extinderea capacitatii de productie si dezvoltarea de produse inovatoare. Astfel, 1 milion de euro a fost directionat catre achizitia de linii tehnologice noi si infrastructura.

 

„Stabilitatea pietei de materii prime de la inceputul anului ne-a permis sa ne atingem obiectivele stabilite pentru perioada respectiva. Incepand din luna iunie, extinderea la nivel global a pestei porcine africane, si mai ales criza din China, au pus presiune mare pe pretul carnii de porc, materie prima de baza in industria in care activam. Au urmat cresteri de pret in lant ce au generat la randul lor cresteri de pret la raft cu pana la 25% fata de 2018. In acest context, consumul a inregistrat o contractie, consumatorii fiind foarte precauti in ceea ce priveste achizitia de produse din carne”, spune Vlad Ciuburciu, director general Vascar.

 

„Chiar si in aceste conditii dificile am continuat dezvoltarea business-ului, am mizat pe o expansiune pe orizontala si am pus bazele cresterii pentru anul viitor”, adauga Vlad Ciuburciu.

 

Pentru perioada urmatoare, Vascar isi propune sa dezvolte in continuare toate liniile de business, insemnand extinderea portofoliului de produse, inovatii si investitii importante ce vor continua si in 2020.



Poti fi interesat si de