Vanzarile online continua sa creasca in randul companiilor din UE
Joi, 06 Ianuarie 2022

Joi, 06 Ianuarie 2022
Anul acesta, 19% dintre companiile din UE cu cel putin 10 angajati au declarat ca vanzarile lor online au reprezentat cel putin 1% din cifra totala de afaceri, in crestere cu un punct procentual comparativ cu 2020 si cu sase puncte procentuale mai mult decat in 2010.
In Romania, doar 12% dintre companiile cu cel putin 10 angajati au declarat ca vanzarile lor online au reprezentat cel putin 1% din cifra totala de afaceri. Si mai grav, vanzarile online ale companiilor romanesti au scazut comparativ cu 2020, cand 18% dintre companiile romanesti cu cel putin 10 angajati au declarat ca vanzarile lor online au reprezentat cel putin 1% din cifra totala de afaceri. Este vorba de cea mai importanta scadere inregistrata in randul statelor membre.
In contrast, Belgia si Finlanda sunt tarile cu cele mai importante cresteri ale vanzarilor online ale companiilor, cu cate cinci puncte procentuale fiecare, 31% respectiv 24% dintre companiile cu cel putin 10 angajati din aceste tari declarand ca vanzarile lor online au reprezentat cel putin 1% din cifra totala de afaceri.
La nivelul Uniunii Europene, Danemarca este tara cu cel mai mare procent de companii cu vanzari online, 38% dintre companiile cu cel putin 10 angajati declarand ca vanzarile lor online au reprezentat cel putin 1% din cifra totala de afaceri. Urmeaza Irlanda si Suedia, ambele cu 34%.
La polul opus, tarile cu cea mai mica pondere a companiilor cu vanzari online sunt: Luxemburg (9%), Bulgaria (10%), Franta si Romania (ambele 12%).
Evolutia a fost impulsionata de cresterea activitatilor de intermediere in comertul cu ridicata (...
Strategia de vaccinare pentru controlul gripei aviare este programata sa inceapa la inceputul lun...
Datele prelucrate de Reveal Marketing Research evidentiaza faptul ca, in mentalitatea consumatori...