Vanzarile Carrefour au accelerat in trimestrul doi al anului

Vanzarile Carrefour au accelerat in trimestrul doi al anului


Carrefour a raportat imbunatatirea performantelor in trimestrul doi din 2017, un nou semn ca strategia directorului general Georges Plassat a ajutat la redresarea celui de-al doilea retailer mondial, transmite Reuters.

carrefour vanzari2Carrefour a raportat imbunatatirea performantelor in trimestrul doi din 2017, un nou semn ca strategia directorului general Georges Plassat a ajutat la redresarea celui de-al doilea retailer mondial, transmite Reuters.


Vanzarile in hipermarketurile din Franta au revenit pe crestere, pentru prima data din trimestrul trei din 2015, in timp ce in restul Europei, in special in Italia si Spania, vanzarile au fost solide, a anuntat Carrefour.

Directorul financiar Pierre-Jean Sivignon a mentinut estimarile privind un avans al vanzarilor Carrefour de 3-5% anul acesta, fara fluctuatii de curs valutar.

Vanzarile grupului francez au urcat in trimestrul doi din acest an la 21,759 miliarde de euro (24,82 miliarde de dolari), peste estimarile analistilor, de 21,5 miliarde de euro.

In Franta, unde vanzarile Carrefour reprezinta 47% din total, veniturile la magazinele deschise de peste un an au urcat cu 1,9% in perioada aprilie-iunie 2017, o accelerare fata de avansul de 0,5% inregistrat in precedentele trei luni.

Vanzarile in hipermarketurile din Franta au crescut cu 0,6% in trimestrul doi din acest an, dupa un declin de 1,6% in precedentele trei luni, in timp ce supermarketurile si magazinele de proximitate au avut de asemenea performante bune.

Cu peste 10.100 de magazine in 34 de tari, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial si numarul unu in Europa. In Romania, Grupul Carrefour numara 280 de magazine, dintre care 29 de hipermarketuri Carrefour, 111 supermarketuri Market, 43 de magazine de proximitate Express, 10 magazine de proximitate Contact, un magazin de comert online: www.carrefour-online.ro si 86 de magazine Billa.



Poti fi interesat si de