Un nou design de ambalaj pentru produsele Fragedo
Miercuri, 16 Noiembrie 2016
Miercuri, 16 Noiembrie 2016
Fragedo, cel mai important brand din portofoliul producatorului de carne de pui Transavia, are un nou design de ambalaj, realizat de compania Brandient.
Noul design al ambalajului sustine pozitionarea brandului pe piata, reflectand competentele businessului Transavia puii sunt hraniti cu cereale cultivate de Transavia si crescuti cu grija in fermele Transavia, astfel incat sa fie o sursa de sanatate si bucurie pentru consumatori. Noul slogan al brandului Pur si sigur, de la bob la furculita? reflecta siguranta alimentara pe parcursul intregului lant de productie si comercializare.
Conceptul creativ ales sustine un stil de viata modern, transmitand modul natural de productie si aratand, in acelasi timp, placerea de a gati. O abordare sincera ce creeaza, prin calitatea designului, o perceptie de modernitate si indeamna la un trai lent.
In plus, prezenta intregii game Fragedo la raft, formata din peste 50 de sortimente, ofera un sentiment general de vitalitate si bucurie, creand un puternic impact vizual.
Reprezentantii sectorului agroalimentar romanesc pot transmite, pana pe 2 februarie 2018, contrib...
Autoritatile sanitar-veterinare din Brasov au anuntat ca interzic organizarea de targuri pentru v...
Compania AGRICOLA MAGAZINE are, incepand cu 15 ianuarie 2018, o noua conducere executiva, care ma...