Transformarea industriei alimentare: trend-uri & oportunitati de inovare

Transformarea industriei alimentare: trend-uri & oportunitati de inovare


De la mancare ultra-procesata la preparate din carne premium? Meal-kit-uri sau gatit de la 0? Incotro ne indreptam? Viata actuala se deruleaza pe modul repede inainte, iar timpul este cea mai tranzactionata moneda a secolului 21. Industria alimentara trebuie sa se adapteze acestui ritm alert, dar mai ales schimbarilor consumatorilor.

Consumatorul actual este complex si schimbator. Nu mai exista un singur trend care defineste comportamentul de consum, ci sunt o multime de trend-uri, preferinte, alegeri si comportamente, pe care consumatorii le pot adopta chiar pe parcursul unei singure zile.

 

Adaptarea la aceste noi trend-uri este esentiala pentru industria alimentara si mai ales pentru crearea produselor de maine. La Solina Romania, suntem mereu cu un pas inainte, pentru a contribui, alaturi de partenerii nostri, la crearea mancarii care conteaza, pentru oameni si pentru planeta.

 

Din dorinta de a transforma noile tendinte in produse delicioase, SOLINA ROMANIA lanseaza programul de trend-uri TOMORROW’s food trends, pentru a sustine producatorii in crearea alimentelor de maine.

 

Specialistii Solina detin expertiza necesara in statistica si cercetare de piata si dispun de acces exclusiv la cele mai importante resurse de date din lume, pentru a determina cu succes cele mai actuale trend-uri si subtrend-uri din Industria Alimentara, care influenteaza preferintele consumatorilor.

 

Proteine animale sau mai multe produse vegetale?

Consumul de carne se manifesta printr-un interes crescut pentru preparate de tip premium,  o noua tendinta prin care intelegem nevoile consumatorilor si cream spatiu pentru noi oportunitati. Isi fac loc dietele flexibile, care imbina proteinele animale cu beneficiile produselor vegetale.

 

Meniuri de tip ”to-go” sau ”slow living”?

Intr-o lume in care timpul este limitat, consumatorii oscileaza de la preparatele de tip delivery sau ”to-go”, la momentele de liniste, in care mancarea este savurata incet. Alegerile consumatorilor sunt influentate de contextul social sau de diferitele momente ale zilei.

 

Confort sau experimentarea de gusturi exotice?

Consumatorii sunt din ce in ce mai aventurosi si dornici sa experimenteze preparate inspirate din gastronomiile internationale. Exista un boom al cererii pentru meniuri cu specific asiatic si un interes crescut pentru gustul picant sau dulce-picant. Cu toate acestea, mancarea traditionala, care aminteste cu nostalgie de copilarie, ofera confort si familiaritate.

 

Mai multa simplitate?

Sanatatea si un stil de viata echilibrat sunt preocupari majore ale consumatorilor. Exista o dorinta puternica a consumatorilor de a include in alimentatia lor suplimente alimentare. De asemenea, sanatatea mintala este foarte importanta, nu doar cea fizica.

 

Industria alimentara este intr-o continua evolutie, iar caracteristica definitorie a trend-urilor consumatorilor este flexibilitatea. Inovatia si adaptabilitatea la noile cerinte ale pietei genereaza noi oportunitati de crestere. Lasa-te inspirat si fii lider al schimbarii in industria alimentara.

 

Descarca acum raportul de trend-uri care modeleaza viitorul industriei alimentare:

 

banner campanie PR&MEDIA 



Poti fi interesat si de