Transeuro lanseaza gama Gata de gatit, cu produse din carne de porc maturata
Joi, 23 Decembrie 2021
Joi, 23 Decembrie 2021
Abatorul din cadrul grupului bifeaza astfel o premiera pe piata locala, devenind prima unitate care realizeaza produse premium din carne de porc maturata.
“Pentru ca industria carnii inseamna mai mult decat transare, noi am luat acest minunat produs numit carne si l-am imbracat in straie de sarbatoare. Am adus piese nobile si mai putin comercializate din prisma volumului redus rezultat din transare si le-am maturat, aici intrand eficienta si maximizarea materiei prime. Am devenit astfel primul abator care a maturat carnea de porc, punand-o astfel intr-un cadru de produs premium, nu de Cenusareasa asa cum suntem obisnuiti sa o vedem. Acolo unde toata lumea vede doar un produs de rulaj, asa cum este cazul carnii de porc, noi vedem oportunitate, vedem diferentiere prin prospetime, vedem curajul de a renunta la o piata de desfacere a produselor peste granitele tarii tocmai pentru a fi in continuare un garant al calitatii”, ne-a declarat George Vesa, director general Transeuro.
Grupul Transeuro are o productie zilnica de 40 de tone pe divizia de procesare carne si 10 tone de produse de panificatie.
“Investitiile facute de grup au fost in toate diviziile noastre de business. Am finalizat modernizarea pe segmentul de panificatie cu o moara la cele mai noi standarde de performanta sub brandul „Moara Lu’ Vesa” si marirea spatiilor pentru depozitarea materiei prime la 4.000 de tone. Fabrica de preparate din carne a fost extinsa si dotata cu noi linii de ambalare pentru a alinia produsul la cerintele pietei cu gramaje cat mai mici, pentru o mai buna gestionare a consumului familial, cu precadere in vederea existentei unei prospetimi constante”, a mai spus directorul Transeuro.
Planurile de investitii pentru 2022 vizeaza modernizarea utilajelor din fabrica de preparate din carne, dar sunt bugetate investitii noi si in unitatea de paine si patiserie.
Reteaua de magazine proprii reprezinta cel mai bun canal de vanzare pentru produsele Gustaro si Panero, dar acestea sunt prezente la raft si in lanturile de comert modern.
Despre evolutia unui business de peste 120 de milioane de lei, noile strategii de dezvoltare si despre transformarile din piata, ne-a vorbit George Vesa, director general Transeuro. Interviul integral poate fi citit in numarul 80 al revistei INDUSTRIA CARNII.RO.
Aceste criterii sunt si cele care au stat la baza desemnarii brandului Fragedo, drept „Nr. ...
Conform unui comunicat al MADR, printre subiectele ridicate de oieri au fost mentionate subventii...
Institutia Prefectului Salaj a precizat ca Centrul Local de Combatere a Bolilor (CLCB) a adoptat,...