Transavia a lansat sezonul 3 al programului #Autentic Romanesc, cu un numar record de parteneriate
Joi, 10 Octombrie 2024
Joi, 10 Octombrie 2024
Companiile incluse in programul #Autentic Romanesc, mari de traditie si afaceri romanesti la inceput de drum, unite de aceleasi valori si dorinta de dezvoltare durabila, dar si de promovare a imaginii calitatii produselor romanesti in tara si strainatate, cumuleaza impreuna o cifra de afaceri de 750 de milioane de euro si peste 5.000 de angajati. Numarul de parteneri a crescut an de an, ajungand, la trei ani de la lansare, sa aduca impreuna un numar record de companii cu valori similare: TRANSAVIA, Artesana, Cramele Recas, Monte Banato (Pangram Resita), Mobexpert, Theodora Golf Club, Grandma’s Delights, Safala si Solina Romania.
„Programul Autentic Romanesc, initiat de Fragedo by TRANSAVIA, este o poveste despre optimism şi despre impactul esenţial al brand-urilor naţionale in vieţile noastre. Optimism, pentru ca am reuşit sa adunam impreuna mai multe brand-uri decat oricand, dovada ca viziunea noastra este impartaşita de tot mai mulţi producatori, şi inţeleasa din perspectiva importanţei colaborarii. Optimism, pentru ca susţinem impreuna efortul de a prezenta modul cum obtinem, alegem si preparam hrana noastra, in fiecare zi. Valorile autenticitatii si calitatii intaresc atasamentul fata de marcile romanesti si urcam in topul preferintelor clientilor, sprijinind in acelasi timp economia locala si dezvoltarea durabila a Romaniei”, declara Linda Willy, Director de Marketing TRANSAVIA.
Clienţii asteapta de la brand-urile romanesti deschidere catre noutate, inovare, catre reinterpretarea traditiei şi combinarea cu elemente din alte culturi. Asa se face ca, luna octombrie, #Autentic Romanesc propune consumatorilor romani o noua reteta originala, cu ingrediente autentice, de calitate, produse de partenerii programului si puse in scena intr-un mod inovativ, cu maiestre de Chef Marcian Vodnar: Saltimbocca alla romana cu piept de pui Fragedo, salvie, rosii gratinate cu ulei de in si branza cu peperoncino.
Lansarea celui de al 3-lea sezon al programului Autentic Romanesc, la inceputul lunii octombrie va inspira pasionatii de gatit si gurmanzii sa sustina, sa cumpere si sa foloseasca brand-uri romanesti, sa integreze ingredientele locale, produse in mod sustenabil de partenerii programului, in rutina lor zilnica, imaginand retete care abunda de creativitate si imbina in mod fericit tendintele internationale cu traditia locala.
Programul #Autentic Romanesc este fundamentat pe setul comun de valori si obiective ale partenerilor implicaţi: sustinerea business-ului romanesc, promovarea brand-urilor romanesti si a gastronomiei nationale, cu ingrediente de calitate, obtinute in mod sustenabil.
Conform unui sondaj INSCOP , 72,2% prefera sa cumpere produse romanesti chiar daca sunt mai scumpe, deoarece sunt mai sanatoase şi actioneaza pentru sustinerea comunitatilor locale.
Abordarile constau in crearea de retete originale care folosesc ingrediente de inalta calitate si sustenabile de la parteneri, organizarea de concursuri cu beneficii exclusive, producerea de continut autentic si implicarea in experiente premium pentru consumatorii romani.
Ziua Nationala a Produselor Agroalimentare Romanesti, sarbatorita incepand din 2017, pe 10 octombrie, este o ocazie de a celebra si promova produsele autohtone de calitate si contributia acestora la dezvoltarea economiei nationale. Aceasta zi marcheaza importanta sprijinirii productiei locale si a promovarii brand-urilor romanesti pe piata interna si internationala. Potrivit articolului 2 al legii 168/2017, „prin produs agroalimentar romanesc se intelege produsul obtinut pe teritoriul national din materii prime de baza provenite in proportie de 100% din fermele din Romania si are inscriptionat pe eticheta drapelul Romaniei".
Pe langa produse din carne si carnati, Tönnies produce si comercializeaza deja produse veget...
Cum evolueaza Grupul AGRICOLA anul acesta, comparativ cu 2023, in ce privesc cifra de afaceri si ...
Grupul a avut in 2023 afaceri de aprox. 67 milioane euro, in crestere cu 28% fata de anul precede...