Transavia a alocat 2 milioane de lei pentru spitale si comunitatea locala, in 2020

Transavia a alocat 2 milioane de lei pentru spitale si comunitatea locala, in 2020


Transavia, una dintre cele mai importante afaceri de familie din Romania si liderul pietei de carne de pasare din Romania, a anuntat, inca de la debutul crizei sanitare, ca se implica cu rezilienta in sprijinirea autoritatilor de a lupta cu epidemia de coronavirus COVID-19.

Potrivit reprezentantilor Transavia, a fost prima companie din Romania care a acordat, la inceputul lunii martie, sprijin financiar Spitalului Judetean Alba-Iulia, in lupta impotriva COVID-19.

 

Transavia continua implicarea in comunitate si sprijinirea sistemului medical in contextul crizei sanitare.

 

Astfel, incepand cu luna martie 2020, Transavia a asigurat pentru Spitalul Judetean Alba aparatura necesara pentru efectuarea testelor COVID-19 precum si echipamentele medicale auxiliare: echipamente si masti de protectie, medicamente si alte materiale. Au fost achizitionate, in regim de urgenta, toate cele necesare pentru testarea rapida COVID-19 si suplimentar a fost alocata suma de 1 milion de lei pentru echipamente, dezinfectanti, masti. In acelasi timp, Transavia a oferit sprijinul si colaborarea cu autoritatile locale la toate nivelele pentru a oferi siguranta si tot ce este necesar pentru a raspunde acestei provocari de sanatate. Si la nivelul companiei s-au implementat toate masurile pentru ca impactul sa fie limitat.

 

La nivelul anului 2020, Transavia a sponsorizat sistemul medical, prin actiunile sale de implicare in comunitate si sustinere, cu suma de 2 milioane lei.

 

In 17 noiembrie, compania va fi alaturi de Organizatia Mondiala a Sanatatii (OMS) prin parteneriatul special cu Institutul Oncologic „Prof. Dr. Ion Chiricuta”, Cluj-Napoca,  in actiunea de iluminat special a Catedralei Mitropolitane Ortodoxe din Cluj Napoca care va fi iluminata special pentru a atrage atentia asupra cancerului cervical in Romania si eforturile facute de medici in lupta cu aceasta afectiune.

 

Actiunea face parte dintr-un eveniment global organizat de OMS prin care cladiri iconice din intreaga lume sunt iluminate in culoarea dedicata combaterii cancerului cervical: albastru verzui.

 

”Ca lider rezilient si responsabil, vom pastra legatura cu comunitatea si avem convingerea ca putem trece impreuna peste aceste momente prin responsabilitate, incredere si disciplina”, a declarat Ioan Popa, presedintele si fondatorul Transavia.

 

Implicarea in comunitate si sanatate este esentiala pentru Transavia, astfel ca in luna decembrie compania va publica primul raport de sustenabilitate al grupului Transavia, fiind prima companie din industria carnii din Romania care isi asuma si aceasta responsabilitate.



Poti fi interesat si de