Tazz a premiat restaurantele partenere care fac performanta in business digital
Miercuri, 12 Aprilie 2023
Miercuri, 12 Aprilie 2023
Evenimentul a lansat un dialog despre inovatie si digitalizare ca instrumente pentru adaptarea industriei de servicii alimentare si alinierea segmentului de food delivery la standarde globale.
Contextul pandemic a generat schimbari in ceea ce priveste comportamentul de consum. Potrivit unui studiu realizat de Tazz si Hospitality Culture, industria de food delivery depaseste pentru prima data segmentul HoReCa cu doua procente, cu o cota de piata de 26%. Aceasta crestere a fost alimentata puternic de extinderea retelelor de food delivery la nivel national si de curajul antreprenorilor de a se adapta si de a investi in modele de business hibride, care ii aduc mai aproape de consumatori.
“Gala Tazz Awards este un eveniment dedicat comunitatii care a ales sa vina alaturi de noi in drumul catre digitalizare. Le recunoastem meritele partenerilor nostri si ne dorim ca, impreuna cu ei, sa ridicam experienta digitala in food delivery la cele mai inalte standarde, pentru ca potentialul este unul urias. Partenerii nostri au castigat increderea clientilor Tazz prin calitatea serviciilor si dedicare, prin dorinta de a inova constant, iar noi suntem recunoscatori sa ii avem in echipa”, a spus Alin Serban, CEO Tazz.
Printre castigatorii premiilor Tazz se numara:
•Popeye’s, castigatorul premiului Best new restaurant, recunoscut ca cel mai puternic business lansat in 2022 din punctul de vedere al numarului de locatii, numarului de comenzi si al pozitionarii in topul preferintelor clientilor Tazz;
•Dei Frati, castigatorul premiului Local gem gone national – restaurantul din Brasov care a devenit indragit la nivel national si s-a bucurat de cea mai mare expansiune ca brand virtual prin programul Tazz Republic;
•Express Chef, desemnat The Loyalty Chef deoarece este restaurantul cu cele mai multe comenzi generate de un singur client, in numar de 123.
In cadrul galei, Tazz a oferit alte 14 premii pentru restaurantele care ocupa pozitii de top ca jucatori digitali in industrie si in ecosistemul companiei:
•Digital Restaurant of the year – castigat de Big Belly, cel mai mare premiu oferit pentru cea cele mai multe comenzi generate in anul 2022;
•Best new restaurant – castigat de Popeye’s, cel mai puternic business lansat in 2022 din perspectiva numarului de locatii, a numarului de comenzi si a pozitionarii in topul preferintelor clientilor;
•Local gem gone national – castigat de Dei Frati, restaurantul din Brasov care a devenit indragit la nivel national si s-a bucurat de cea mai mare expansiune prin Tazz Republic, ca brand virtual;
•Brightest Dark Kitchen – castigat de Burger Island, pentru performanta in tranzitia catre digitalizare;
•Best International Taste – castigat de Burger King, partenerul cu cel mai mare numar de campanii comerciale derulate in platforma Tazz;
•Riders’ Choice – castigat de Jack’s Bistro, restaurantul cel mai votat de rideri pentru profesionalism, eficienta si amabilitate;
•The Loyalty Chef – castigat de Express Chef, restaurantul cu cele mai multe comenzi generate de un singur client, in numar de 123;
•The Tech Chef – castigat de Sphera Franchise Group, partenerul cel mai conectat la tehnologie;
•Meal ticket power provider – castigat de Presto Pizza si oferit de partenerul Edenred, pentru restaurantul cu cele mai multe comenzi plasate si achizitionate cu carduri de masa;
•Genius restaurant of the year – castigat de Hard Rock Cafe, pentru restaurantul cu cele mai multe campanii Genius, dar si cele mai multe comenzi cu produse Genius;
•Sip of excellence – castigat de Dristor Kebap Delivery, restaurantul cu cele mai multe soft-drinks vandute in meniuri combo;
•Fast and good – castigat de McDonald’s, partenerul care genereaza cei mai multi clienti noi, cele mai multe comenzi si cele mai multe tranzactii;
•Talk of the town – castigat de Jack’s Bistro, pentru restaurantul cu cele mai bune review-uri pozitive, dintr-un total de 16.385;
•Local Love Brand – castigat de Grande (CJ), Fresh Kebap (TM), Ando’s (BV), Fendi Kebap (B), Batranul Sas (SB), Sabroso (CT), restaurantele din tara care au adus o crestere vizibila in business prin excelenta serviciilor, preparatelor si dedicarii.
Au fost inmanate premii si pentru partenerii din zona de retail:
•Customer first expert – premiu castigat de Auchan pentru partenerul cu cel mai mare rating;
•Groceries favourite – castigat de Kaufland, recunoscut ca retailerul cu cel mai mare numar de produse disponibile in platforma si cu cel mai mare numar de clienti.
•Spark of innovation – premiu oferit partenerului B.A.T pentru inovatiile aduse in experienta disponibila clientilor in platforma.
Tazz este platforma locala de livrare rapida care ofera la doar un click distanta preparate de la cele mai bune restaurante din tara, dar si produse diverse: de la cumparaturi zilnice, medicamente si flori, la carti, articole sportive, produse de ingrijire personala si infrumusetare. Utilizatorii Tazz au parte de beneficii exclusive – comanda de grup, evenimente culinare cu chefi locali si plata cu toate cardurile de masa disponibile.
Aceste criterii sunt si cele care au stat la baza desemnarii brandului Fragedo, drept „Nr. ...
Conform unui comunicat al MADR, printre subiectele ridicate de oieri au fost mentionate subventii...
Institutia Prefectului Salaj a precizat ca Centrul Local de Combatere a Bolilor (CLCB) a adoptat,...