Tazz: Romanii au comandat, in medie, 365 de burgeri pe ora, in 2024
Joi, 23 Ianuarie 2025
Joi, 23 Ianuarie 2025
In 2024, valoarea comenzii medii pentru burgeri s-a ridicat la 36,5 lei, iar cele mai multe solicitari pentru acest preparat s-au inregistrat vinerea, in jurul orei 19:00. In Bucuresti, pretul mediu pentru un burger a fost 42,6 lei, timisorenii au platit in medie 41 de lei, iar in Cluj-Napoca, costul mediu a fost de 36,1 lei.
Conform datelor din aplicatia Tazz, cei mai multi burgeri s-au comandat in noiembrie, cand media de produse vandute a depasit cu 10% celelalte luni.
La nivel national, Bucurestiul conduce detasat in topul oraselor cu cele mai multe comenzi de burgeri, devansand cu peste 50% urmatorul clasat, Cluj-Napoca. Topul este completat de Timisoara, Iasi si Brasov. Cea mai mare comanda de grup din 2024, din punct de vedere cantitativ, s-a inregistrat in Capitala si a constat in 46 de burgeri.
"Conform statisticilor Tadaaazz, in 2024 poftele romanilor s-au indreptat cel mai des catre burgeri, iar ca principala tendinta pe acest segment, am observat o crestere a varietatii de produse comandate. Astfel, diversificarea tipurilor de burgeri disponibili in meniurile restaurantelor este un efect al adaptarii rapide la tendintele de consum pentru acest preparat. Pentru a raspunde cererii tot mai mari inregistrate pe parcursul anului trecut, am crescut numarul partenerilor care au burgeri in meniuri si aduc o selectie adaptata consumului actual, asa cum este cazul smashed burger-ului sau al cheeseburger-ului", a spus Razvan Acsente, chief Marketing officer la Tazz.
Principala tendinta a anului 2024, pe segmentul de burgeri, s-a indreptat spre varietate. Romanii au comandat mai multe tipuri diferite de produse si au optat mai des pentru alte retete decat cele clasice. Astfel, smashed burger-ul a devenit tot mai solicitat. In plus, a crescut interesul atat pentru retete speciale, pe baza de carne de berbec sau branza halloumi, cat si pentru variante inedite precum burgerii cu calamar, somon sau conopida, precum si pentru preparate gourmet, cum este burgerul cu piept de rata sau cu trufe.
Topul Tadaaazz, din care fac parte si aceste statistici, este o analiza anuala, pe baza informatiilor colectate din aplicatia Tazz, care include atat cele mai comandate produse si categorii, cat si restaurantele cele mai cautate sau evolutia tendintelor de consum la nivel national si in principalele orase. Potrivit editiei din 2024, burgerul a fost produsul vedeta in Romania, cu peste 3 milioane de comenzi.
Tazz este platforma locala de livrare rapida, care ofera preparate de la restaurante din tara, alimente de la principalii jucatori de retail, dar si diverse produse: de la cumparaturi zilnice, medicamente si flori, la carti, echipamente sportive, produse de ingrijire personala si de infrumusetare.
Conform unui comunicat al ministerului, subiectele abordate cu sectorul pescaresc au vizat formel...
Proprietatea este compusa dintr-un teren in suprafata de 536 mp si o cladire din panouri sandwich...
Este vorba despre ajutorul solicitat prin cererile de plata aferente serviciilor prestate i...