TRANSAVIA celebreaza calitatea produselor autohtone prin programul #Autentic Romanesc

TRANSAVIA celebreaza calitatea produselor autohtone prin programul #Autentic Romanesc


Programul Autentic Romanesc, initiat de TRANSAVIA in 2022, marcheaza Ziua Nationala a Produselor Agroalimentare Romanesti, sarbatorita pe 10 octombrie, prin celebrarea valorilor autenticitatii, calitatii si sigurantei produselor autohtone.

Acest program aduce in prim-plan companii cu capital 100% romanesc, care contribuie in mod substantial la dezvoltarea economiei locale prin cifre de afaceri si numar de angajati impresionante, dar si la promovarea imaginii calitatii produselor romanesti peste hotare prin exportul pe care il realizeaza: TRANSAVIA, Artesana, Cramele Recas, Mobexpert, Aurum Noble Honey si Theodora Golf Club.

 

„Acest parteneriat demonstreaza angajamentul nostru ferm pentru sustinerea productiei autohtone de inalta calitate si pentru promovarea brand-urilor romanesti, atat in tara, cat si pe pietele internationale. Programul #Autentic Romanesc reprezinta un efort comun de a aduce in prim-plan valorile autenticitatii si calitatii, sprijinind in acelasi timp economia locala si dezvoltarea durabila a Romaniei. Putem sta oricand la aceeasi masa cu brand-uri internationale si sa demonstram ca produsele care provin din Romania nu sunt cu nimic mai prejos sub aspectul calitatii si prezentarii. Prin programul initiat de TRANSAVIA anul trecut, dorim sa crestem constientizarea si atasamentul fata de marcile romanesti si sa urcam in topul preferintelor clientilor”, declara Linda Willy, Director de Marketing TRANSAVIA.

 

Cu o cifra de afaceri cumulata de aproape 700 de milioane de euro si peste 5.000 de angajati, #Autentic Romanesc aduce impreuna companii mari, de traditie, cu companii romanesti la inceput de drum, dar care sunt unite de aceleasi valori si dorinta de dezvoltare durabila.

 

„Ne-am alaturat cu bucurie si entuziasm acestui program, pentru ca se pliaza pe setul nostru de valori si obiective: sustinerea business-ului romanesc, promovarea brand-urilor romanesti si a gastronomiei nationale, cu ingrediente de calitate, obtinute in mod sustenabil. Ceea ce ne uneste cu adevarat in acest program sunt obiectivele noastre comune si clare pentru dezvoltare durabila si sustenabila, in Romania. Iar aceasta dezvoltare are la baza modul cum obtinem, alegem si preparam hrana noastra, in fiecare zi”, arata Alina Donici, Managing Partner Artesana.

 

Programul #Autentic Romanesc amplifica vizibilitatea si recunoasterea marcilor partenere prin abordari neconventionale si captivante: dezvoltarea de retete originale care folosesc ingrediente de inalta calitate si sustenabile de la parteneri, organizarea de concursuri cu beneficii exclusive, crearea de continut autentic si implicarea in experiente premium pentru consumatorii romani.

 

„Implicarea in proiectul #Autentic Romanesc pentru cel de-al doilea an consecutiv ne gaseste recunoscatori fata de efortul comun pe care continuam sa il derulam alaturi de partenerii nostri pentru a aduce in casele romanilor un strop de inspiratie si savoare, asociate ideal vinurilor de la Cramele Recas. Prin initiativele pe care le vom derula impreuna in lunile ce urmeaza, ne dorim sa demonstram inca o data ca pentru noi, la Cramele Recas, un business #Autentic Romanesc are la baza grija pentru resursele pe care le implicam zilnic in activitatea noastra, pentru oameni si pentru comunitate”, mentioneaza Paul Aparaschivei, Director de Marketing Cramele Recas.

 

Potrivit unui studiu asupra oportunitatilor de dezvoltare a brand-urilor romanesti, realizat de compania de cercetare iSense 1 in luna mai 2023, consumatorii romani asteapta de la brand-urile romanesti deschidere catre noutate, inovare, catre reinterpretarea traditiei si combinarea cu elemente din alte culturi. Asa se face ca, luna octombrie, #Autentic Romanesc propune consumatorilor romani o noua reteta originala, cu ingrediente autentice, de calitate, produse de partenerii programului si puse in scena intr-un mod inovativ, cu maiestre de Chef Marcian Vodnar: copanele de pui Fragedo in stil tandoori cu chapai din hrisca si sos de iaurt natural cu miere.

 

„Am reprodus un pui in stil indian, puiul tandoori, putin picant, ca un plus de inspiratie pentru cei mai curiosi, dornici sa exploreze si alte gusturi”, spune Chef Marcian Vodnar.

 

Studiul iSense arata ca motivele pentru care consumatorii aleg produsele romanesti sunt ca acestea sunt mai gustoase, mai proaspete si mai sanatoase, si actioneaza pentru sustinerea comunitatilor locale.

 

„Preocuparea romanilor pentru sanatate si produse de calitate, naturale, sanatoase creste constant in ultima vreme, iar mierea, o vedeta a gastronomiei romanesti, este unul dintre cele mai puternice ingrediente in reteta unui organism sanatos si rezistent. Este important ca romanii sa cumpere produse de calitate, cu origine certificata de producatori seriosi”, precizeaza Dragos Dumitru, coordonatorul echipei Aurum Noble Honey.

 

Colaborarea dintre partenerii #Autentic Romanesc nu se opreste doar la zona gastronomica, ci se extinde si la produsele romanesti de calitate dedicate casei si serviciile de ospitalitate. Acestea celebreaza un stil de viata autentic care completeaza experienta clientilor, care se pot bucura de produse autentice si servicii de top.

 

„Mobexpert sarbatoreste anul acesta 30 de ani de pasiune pentru mobilier. Colectia Fabricat in Romania din portofoliul nostru este in topul preferintelor clientilor. Aproximativ 65% dintre clientii nostri cumpara piese de mobilier realizate cu mandrie in fabricile din Romania. Asocierea in programul #Autentic Romanesc este naturala pentru ca accentueaza latura noastra orientata catre inovatie si calitate la preturi corecte”, arata Adelina Badea, CEO Mobexpert.

 

„Prin ospitalitate, noi intelegem mereu excelenta si autenticitate si, de aceea, prin tot ce facem am schimbat definitia pentru #Autentic Romanesc in turism. Oaspetii care vin in cel mai mare resort de golf din Romania gasesc servicii de cea mai inalta calitate, peisaje de vis, aer curat si o experienta in mijlocul naturii care se imbina armonios cu confortul si rafinamentul camerelor si deliciilor pregatite de chefi. Cadrul natural fermecator al resortului Theodora Golf Club intregeste mod special de prezentare al retetelor deosebite, #Autentic Romanesti, inspirand echipa implicata in procesul de creatie”, spune Debora Vesa, Director resort Theodora Golf Club.

 

Ziua Nationala a Produselor Agroalimentare Romanesti, sarbatorita incepand din 2017, pe 10 octombrie, este o ocazie de a celebra si promova produsele autohtone de calitate si contributia acestora la dezvoltarea economiei nationale. Aceasta zi marcheaza importanta sprijinirii productiei locale si a promovarii brand-urilor romanesti pe piata interna si internationala. Potrivit articolului 2 al legii 168/2017, „prin produs agroalimentar romanesc se intelege produsul obtinut pe teritoriul national din materii prime de baza provenite in proportie de 100% din fermele din Romania si are inscriptionat pe eticheta drapelul Romaniei”.



Poti fi interesat si de