TRANSAVIA a adoptat Codul de conduita pentru practici responsabile in sectorul alimentar
Miercuri, 21 Iulie 2021
Miercuri, 21 Iulie 2021
Prin intrarea in aceasta initiativa, Transavia isi asuma din nou angajamentul ferm de a contribui substantial la o viata sanatoasa, durabila si echilibrata pentru toti consumatorii.
Semnarea acestui Cod de Conduita al UE reprezinta o noua dovada a transparentei actiunilor durabile intreprinse de Transavia "de la bob la furculita", bazate pe cele mai bune practici si pe cele mai stricte protocoale in intreg lantul de productie si distributie, se mentioneaza in comunicatul companiei.
Presedintele Transavia, Ioan Popa, a subliniat ca prin acest angajament compania va diminua cat de mult posibil impactul asupra mediului.
"Semnand acest Cod de Conduita al UE, alaturi de mari companii internationale, contribuim la o industrie alimentara sustenabila si marcam astfel cu mandrie cei 30 de ani de la infiintare, in care ne-am straduit mereu sa facem lucrurile exact asa cum trebuie, in toate ariile in care activam. Angajamentul asumat inseamna sa continuam sa contribuim la calitatea vietii consumatorilor si comunitatilor si sa diminuam cat de mult posibil impactul asupra mediului prin valorificarea, reciclarea deseurilor si utilizarea rationala a resurselor naturale precum apa, solul, gazele naturale etc., astfel incat generatiile viitoare sa beneficieze de ele in mod corespunzator. Ne straduim astfel sa fim cei mai buni in tot ceea ce facem, respectand intotdeauna cele mai inalte standarde si tinandu-ne promisiunile fata de consumatori, zi de zi, indiferent daca vorbim de calitatea produselor, de protocoalele cele mai stricte de siguranta alimentara, de tratarea responsabila a animalelor, de protejarea mediului sau de marketingul responsabil si onest", a explicat Ioan Popa.
Prin semnarea Codului de Conduita UE pentru o industrie alimentara sustenabila, Transavia isi consolideaza angajamentele luate fata de mai multe obiective, incluse in raportul de sustenabilitate al companiei, printre care: implementarea sistemului de management de mediu conform cerintelor SR EN ISO 14001:2015; identificarea de solutii alternative, acolo unde acestea se preteaza si reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera; mentinerea gradului de conformare cu cerintele legale in domeniul protectiei mediului; imbunatatirea managementului deseurilor; imbunatatirea managementului apelor uzate; reducerea consumurilor de energie prin inlocuirea corpurilor de iluminat exterior de la 250 W si 150W la 90 W si inlocuirea iluminatului existent cu corpuri LED de 9 W; procurarea de materii prime din zone certificate ca productii sustenabile, fara impact negativ asupra mediului inconjurator; mentinerea gradului de retentie a personalului; utilizarea ambalajelor inovative; modernizare si retehnologizare continua pentru productii sustenabile; crearea unui centru de practica si sustinerea activitatilor profesionale pentru tinerii mecanici, ingineri si electricieni; extinderea flotei pentru transportul angajatilor; extinderea flotei pentru transportul marfurilor si al produselor cat si planificarea curselor intr-un mod economic si eficient.
Transavia este liderul pietei interne de carne de pui, fiind una dintre cele mai importante afaceri de familie, care detine si produce brandurile Fragedo, Libertan si Papane. In cei 30 de ani de activitate, Transavia a investit constant in modernizare si in tehnologie de ultima generatie si a adoptat inovatia ca sursa de crestere sustenabila a modelului de afaceri si de predictibilitate pentru viitor.
Transavia are in prezent peste 2.400 de angajati, care activeaza preponderent in cele 29 de ferme de crestere a pasarilor si in cele 4 ferme de productie vegetala, in fabrica de nutreturi combinate, in cele 3 abatoare de ultima generatie si in fabrica de procesare a carnii. In fermele Transavia, localizate in 8 judete din Romania, se produc anual peste 100.000 de tone de carne de pui, iar peste 25% la suta din productia anuala a companiei merge catre export.
"Fara doar si poate, produsele vor fi la preturi normale, nu se anticipeaza cresteri semnificativ...
Aceste criterii sunt si cele care au stat la baza desemnarii brandului Fragedo, drept „Nr. ...
Conform unui comunicat al MADR, printre subiectele ridicate de oieri au fost mentionate subventii...