TRANSAVIA – 30 de ani de pasiune pentru lucrul facut asa cum trebuie

TRANSAVIA – 30 de ani de pasiune pentru lucrul facut asa cum trebuie


In cei 30 de ani de activitate, TRANSAVIA a construit pas cu pas o afacere solida, integrata vertical, bazata pe cele mai bune practici si cele mai stricte protocoale, care astazi numara 29 ferme de crestere a pasarilor, localizate in 8 judete din Romania, 4 ferme de productie vegetala, o fabrica de nutreturi combinate, 3 abatoare de ultima generatie si o fabrica de procesare a carnii.

2021 este an aniversar pentru TRANSAVIA. Care a fost evolutia companiei in acesti 30 de ani?

Tulia Casvean (Director Relatii Publice si Comunicare): Sarbatorirea celor 30 ani de activitate TRANSAVIA este o ocazie de a onora viziunea pe care compania a fost cladita inca de la inceput: imbunatatirea calitatii vietii oamenilor, asigurand hrana sustenabila, sanatoasa si sigura, de la bob la furculita. Pasiunea pentru lucrul facut mereu asa cum trebuie se regaseste in toate eforturile celor aproximativ 2.100 de angajati ai nostri, care creeaza carnea de pui cea mai sanatoasa, pur naturala si cu cel mai bun grad de siguranta alimentara de pe piata, contribuind astfel la un viitor mai sanatos.

La 30 de ani de la infiintare, TRANSAVIA este una dintre cele mai reputate afaceri de familie romanesti, liderul local al industriei de carne de pui, o companie care contribuie direct la consolidarea industriei alimentare din Romania, cu investitii majore si constante in tehnologii de ultima generatie, in modernizare, in extinderea capacitatilor de productie si in crearea locurilor de munca cu impact direct in economia locala si in cea nationala.

Tot ce am construit ne ajuta ca in 2021, la 30 de ani de la infiintare, sa produceam in doar cateva zile ceea ce in 1991 produceam intr-un an intreg. Mai mult, am reusit ca in fiecare secunda a anului trecut, sa vindem cate 8 kilograme de carne de pui, o performanta care inseamna depasirea stachetei ambitioase de 100.000 de tone anual.

Toate aceste lucruri ne obliga sa ducem mai departe increderea, grija si responsabilitatea pe care ne-am asumat-o: Well made in Romania.

 

Ce a contribuit la succesul de care se bucura compania astazi?

T.C: Reusita in industria noastra nu inseamna sa fii ales doar o data, ci de fiecare data. Fiind constienti de acest lucru, inca de la inceput am avut o viziune clara a afacerii, bazata pe pasiune, pe perseverenta si pe cei mai buni oameni.

Longevitatea si puterea companiei TRANSAVIA se datoreaza in mare parte faptului ca intotdeauna am inteles si anticipat clar nevoile consumatorilor pentru produse de calitate, sanatoase, sustenabile. Am combinat acest lucru cu pasiunea noastra pentru calitate si cu capacitatea noastra de a ne organiza, de a ne adapta si de a inova. Eforturile constante de a ne mentine mereu in preferintele consumatorilor sunt recunoscute de numeroasele premii nationale si internationale si de certificarile care garanteaza lucrul bine facut de toti angajatii nostri: Global G.A.P. Integrated Farm Assurance, ISO 22000, FSSC 22000, BRC 8 A+, Halal, Mc Donald’s SQMS, SWA, SMETA, RTRS Responsible SOY, Furnizor al Casei Regale a Romaniei.

 

Care au fost directiile de dezvoltare pe care v-ati axat in ultimii ani?

T.C: Toate actiunile noastre, fie ca vorbim despre investitii, inovatii sau parteneriate, au la baza o evaluare a impactului generat atat fata de mediu, cat si fata de societate. In urma acestei evaluari stabilim clar pasii pentru actiunile concrete, pentru a avea impact pozitiv pe intreg lantul valoric.

In spiritul unei economii circulare, am venit cu o inovatie, cu o abordare craft, propunand consumatorilor gama Puiul Libertan. Acesta noua gama reflecta cele mai bune practici acumulate in cei 30 de ani de experienta: selectat cu pricepere din rasele de pui cu crestere lenta, Libertan este un pui crescut cu acces la aer liber 63 zile, cu grija si responsabilitate, urmand protocoalele de crestere lenta si sustenabila, departe de zona urbana, intr-un mediu natural si protejat. Pe langa siguranta, cele mai bune practici de bio-securitate si sustenabilitate, Puiul Libertan este o alegere sanatoasa pentru fiecare masa cu gust, indiferent daca se opteaza pentru pui grill, pulpe, aripioare, piept dezosat sau ficat, pipote si inimi ori amestecuri pentru ciorba.

O alta axa importanta de dezvoltare, este cea a parteneriatelor noastre construite pe incredere si pe atentia pe care o acordam standardelor de calitate, unul dintre ele fiind cel cu McDonald’s, incheiat anul acesta.

 

Cum ati marcat / marcati aceasta aniversare?

T.C: Am ales sa marcam cei 30 de ani de la infiintare printr-o campanie noua de comunicare integrata: „Crescut cum vrem noi, gatit cum vrei tu”.  Campania surprinde faptul ca toate eforturile noastre de a face puiul exact asa cum trebuie, dupa cele mai stricte standarde de calitate, ofera consumatorilor siguranta, confortul si libertatea de a se bucura de retete savuroase, preparate oricum doresc ei, acasa sau in curte, cu familia sau cu prietenii.

Una dintre valorile noastre de baza, respectul, inseamna si grija pentru viitor, pentru cum contribuim la bunastarea generatiilor viitoare. Astfel, pentru noi, aceasta aniversare este mai mult decat un moment in care ne sarbatorim trecutul. Este o sansa de a privi spre viitor si de a modela ce vom face in urmatorii 30 de ani. Bazandu-ne pe aceasta abordare durabila, am devenit prima companie romaneasca ce isi asuma la nivel international angajamente fata de productia sustenabila, devenind, imediat dupa lansare, co-semnatara a Codului de Conduita al UE cu privire la practicile responsabile comerciale si de marketing in sectorul alimentar.

 

Care sunt obiectivele pe care vi le-ati propus pentru urmatorii ani?

T.C: Ca lideri de piata, vom continua misiunea noastra de a educa cu privire la calitatea produselor si la standardele de siguranta alimentara promovand transparenta si onestitatea in comunicarea de marketing si vom fi modele pentru industrie in ceea ce priveste scaderea amprentei ecologice si dezvoltarea durabila. Vom continua sa facem investitii in extinderea capacitatii de productie si achizitii care sa ne consolideze pozitia in piata. Un alt obiectiv pentru urmatorii ani este sa ne consolidam pozitia si in afara tarii, intrand in piete noi si continuand exporturile catre tarile in care suntem deja prezenti.



Poti fi interesat si de