TRANSAVIA, locul 4 in topul Brand Finance, cu un portofoliu in valoare de 115 milioane de euro
Luni, 12 Mai 2025

Luni, 12 Mai 2025
Aceasta performanta remarcabila este sustinuta in mod semnificativ de Fragedo, brandul emblema al companiei, care ocupa locul 15 in topul brandurilor individuale, cu o evaluare de 99 milioane EUR si un rating de AA-, confirmandu-si pozitia de cel mai valoros brand din industria carnii din Romania.
Rezultatele reflecta increderea consumatorilor in produse autohtone, sigure si de calitate superioara, dar si viziunea strategica si consecventa echipei celui mai mare producator din sectorul avicol din Romania, care face mereu lucrurile exact asa cum trebuie si care ramane fidela promisiunii sale de a livra constant excelenta.
„Faptul ca TRANSAVIA este prezenta si in acest an in prestigiosul clasament Brand Finance® Romania 50, cu cel mai valoros portofoliu de branduri din industria alimentara, reprezinta o validare importanta a viziunii noastre pe termen lung. Este o recunoastere a increderii pe care consumatorii, care apreciaza produsele din carne de pui sigure si de inalta calitate, o au in noi si in standardele inalte pe care ni le asumam zi de zi. Suntem mandri ca, prin Fragedo si prin celelalte branduri din portofoliu, contribuim activ la consolidarea unei industrii alimentare romanesti moderne, sustenabile si profund conectate la valorile locale. Aceste performante exceptionale ale afacerii noastre de familie reconfirma ceea ce credem cu tarie: excelenta livrata constant devine un reper de bune practici pentru intreaga industrie”, declara Theodora Popa-Liteanu, Vicepresedinte TRANSAVIA.
Plasata in fruntea companiilor din industria alimentara romaneasca, ocupand locul 4 in topul celor mai valoroase portofolii de marci, afacerea de familie cu capital 100% romanesc este surclasata in topul Brand Finance® Romania 50 de doar doua companii multinationale din sectorul bauturilor si de un retailer local din domeniul IT&C.
TRANSAVIA este un actor strategic recunoscut ca in asigurarea securitatii alimentare a Romaniei, datorita modelului sau de afaceri integrat 100% vertical, de la bob la furculita, si a angajamentului ferm fata de siguranta alimentara. Compania controleaza intregul lant de productie, de la cultivarea cerealelor pentru hrana puilor la fermele de reproductie, incubatie si de crestere a puilor, de la fabrica de nutreturi combinate la abatoare moderne, performante, la fabrica de procesare a carnii de pui si pana la livrarea produselor finite. Este singura companie din tara care proceseaza exclusiv pui proveniti din propriile ferme, asigurand astfel trasabilitate completa si standarde ridicate de siguranta si calitate.
Fragedo, cel mai bine clasat brand de carne in topul Brand Finance®, este un reper de incredere si excelenta pentru milioane de consumatori, de la familii la profesionistii din gastronomie. Gama variata de produse naturale si gustoase este usor de integrat in orice stil de viata si in orice dieta echilibrata: de la pui grill, piept dezosat, pulpe, aripioare sau ficatei, pana la produse gata de pus pe gratar, precum Fragedo Barbeque. Cu o abordare centrata pe siguranta deplina, calitate inalta constanta, gust autentic si valori nutritive superioare, Fragedo este recunoscut de sase ani consecutiv drept „Nr. 1 Brand for Kids” de catre Forbes Romania, fiind ales de catre parinti „cea mai de incredere marca de carne (pui, porc, vita etc.)” .
Liderul pietei de carne de pui se remarca si prin inovatiile utile propuse, precum SmartCook by Fragedo, primul asistent AI de gatit din Romania, care sugereaza consumatorilor idei pentru retete rapide si personalizate, in functie de ingredientele alese. Foarte usor de accesat, scanand codulQR de pe ambalaje sau direct pe site-ul companiei, acest asistent este un instrument practic, mai ales pentru cei grabiti, dar pasionati de mese bune sau pentru cei care vor sa isi faca rapid liste de cumparaturi eficiente.
Fragedo este singurul brand din categorie care promoveaza consecvent autenticitatea si productia locala, fiind initiatorul programului „Autentic Romanesc”. Acesta reuneste branduri romanesti valoroase din industrii diverse, precum: Artesana, Cramele Recas, Monte Banato (Pangram Resita), Mobexpert, Theodora Golf Club, Grandma’s Delights, Safala si Solina Romania, intr-un efort comun de a sprijini economia nationala si de a inspira consumatorii sa aleaga produse autohtone, realizate cu grija si respect.
Brand Finance® este cea mai mare firma independenta la nivel global in consultanta privind evaluarea brand-urilor, fondata in 1996, cu scopul conectarii brand-urilor cu profitabilitatea afacerii. Compania evalueaza peste 5.000 de brand-uri in fiecare an, in toata lumea si in toate sectoarele, publicand peste 100 de rapoarte anual. Un Raport de Evaluare de Brand prezinta in detaliu ipotezele, sursele de date si calculele efectuate pentru a ajunge la valoarea brand-ului. Topul portofoliilor de marci include peste 40 de marci locale bine-cunoscute, cele mai valoroase dintre acestea fiind si prezentate individual in clasamentul principal al celor mai valoroase 50 branduri din tara.
Compania vede acest proces ca o dovada a eficientei proceselor de productie din Romania, precum s...
Modelul certificatului este disponibil pe site-ul oficial al ANSVSA, la sectiunea „Industri...
"Miercuri, 23 aprilie 2025, un nou transport important de ovine este realizat catre statul algeri...