Supremia Grup pregateste mai multe noutati pentru CARNEXPO

Supremia Grup pregateste mai multe noutati pentru CARNEXPO


Supremia Grup s-a angajat sa ofere clientilor sai solutii noi pentru a le asigura performanta in afaceri. O parte dintre aceste solutii vor fi prezentate si la CARNEXPO. Noua divizie concentrata pe membrane naturale va fi in prim plan. Preturile competitive si calitatea membranelor sunt doar doua dintre atu-urile cu care noua divizie va sprijini producatorii din industria carnii. Un alt serviciu pe care compania il ofera este tubarea si calibrarea membranelor naturale. Alegand membrane tubate, clientii pot diminua timpul de umplere cu minim 30%, comparativ cu procesulumplerii membranelor netubate. Se reduc astfel costurile directe si indirecte ale produselor finite.

supremiaaSupremia Grup s-a angajat sa ofere clientilor sai solutii noi pentru a le asigura performanta in afaceri. O parte dintre aceste solutii vor fi prezentate si la CARNEXPO. Noua divizie concentrata pe membrane naturale va fi in prim plan. Preturile competitive si calitatea membranelor sunt doar doua dintre atu-urile cu care noua divizie va sprijini producatorii din industria carnii. Un alt serviciu pe care compania il ofera este tubarea si calibrarea membranelor naturale. Alegand membrane tubate, clientii pot diminua timpul de umplere cu minim 30%, comparativ cu procesulumplerii membranelor netubate. Se reduc astfel costurile directe si indirecte ale produselor finite.
Gama Gel Plus va fi o alta noutate cu care Supremia Grup va impresiona in cadrul CARNEXPO. Munca unei intregi echipe R&D (Cercetare si Dezvoltare) a contribuit la dezvoltarea acestei game ce are ca beneficii reducerea costurilor directe de productie si posibilitatea folosirii materiilor prime care nu sunt stabile. Aceste produse sunt fara soia (alergen free). Pentru a se acoperi toate cerintele din industrie, Supremia Grup va promova la CARNEXPO si gama marinadelor, o colectie de 17 mixuri ce transforma orice produs de carne intr-o reteta delicioasa.

Cand vorbim despre afaceri B2B (Business to Business) acest tip de evenimente ne ajuta cel mai mult in promovarea afacerii. Trebuie sa ne cunoastem clientii, sa aflam de la ei cu ce probleme se confrunta. Si ceilalti expozanti la targ sunt importanti pentru noi. Credem in competitia constructiva pentru ca doar asa putem creste industria. O afacere care doreste sa creasca trebuie sa faca investitii. Am investit ntr-o fabrica noua, intr-un sistem de management japonez, intr-o echipa de oameni ce genereaza performanta. Un targ este si el o investitie. Nu ne asteptam sa-i vedem rezultatele de pe o zi pe alta desi, bazandu-ne pe experienta anterioara, ne asteptam sa primim cereri de oferta concrete si in timpul targului. Obiectivul nostru principal este sa facem cunoscute produsele noastre cat mai multor clienti, afirma Levente Hugo Bara, manager general Supremia Grup.



Poti fi interesat si de