Submarine Burger deschide trei restaurante in Romania, printr-o investitie de 1,5 mil. euro

Submarine Burger deschide trei restaurante in Romania, printr-o investitie de 1,5 mil. euro


Brandul croat Submarine Burger isi extinde afacerea pe piata locala fast-casual prin deschiderea a trei restaurante in Bucuresti, printr-o investitie care se ridica la 1,5 milioane de euro. Floreasca si One Cotroceni Park, deja deschise oaspetilor si America House, din ianuarie 2023, sunt locatiile in care clientii pot avea parte de intreaga experienta Submarine Burger.

In 2021, brandul croat Submarine Burger a intrat pe piata din Romania prin deschiderea unui prim punct de vanzare, pe principiul dark kitchen, avand produsele sale disponibile exclusiv pe platforma Glovo. Compania anunta incheierea procesului de pregatire a deschiderii primelor restaurante din Bucuresti, un proiect ambitios menit sa extinda si stabilizeze brandul pe piata din Romania.

 

Alex Lazinica, Fondator si Co-Proprietar al companiei croate Submarine Burger a explicat importanta extinderii pe piata romaneasca si planurile pe termen lung ale companiei: „Dupa o testare a pietei, am decis ca este momentul potrivit sa invitam romanii sa se alature intregii experiente Submarine Burger , iar aceasta nu poate fi decat 100% pozitiva atunci cand oamenii intra in restaurantele noastre. Filozofia noastra este un mix intre produse de ultima generatie si un sentiment de recunostinta si optimism cu privire la viata de zi cu zi. In ceea ce priveste strategia si viziunea pe termen lung, intentionam sa acoperim toate zonele Bucurestiului cu restaurantele noastre, astfel incat sa sa fim la dispozitia unui procent cat mai mare dintre bucuresteni care sa ne descopere si sa devina parte a comunitatii noastre. 

 

Sentimentul de comunitate al companiei se reflecta si in strategia sa de sustenabilitate, dupa cum a explicat Dragoljub Bozovic, Fondator si CEO al Submarine Burger: “Un alt obiectiv major, care isi are originea in aceeasi preocupare fata de comunitate, este de a contribui la eforturile pietei romanesti de a mentine amprenta de carbon globala la un nivel scazut, prin materialele si tehnologia pe care le folosim in afacerea noastra. Vrem sa cream o diferenta in tot ceea ce facem si credem cu adevarat ca nicio companie de astazi nu isi permite sa nu fie responsabila. Nu vindem doar burgeri; vindem un stil de viata si o viziune.”

 

Marko Benvin, Chief Business Development Officer, al companiei Submarine descrie filozofia sub care functioneaza restaurantele fizice: „Deschiderea restaurantelor din Bucuresti are un obiectiv emotional. In timp ce pe partea de livrare, vrem ca clientii sa incerce mancarea si sa se familiarizeze cu aromele Submarine, prin restaurante vrem sa atragem oameni care, ca si noi, traiesc povestea Submarine. Mancarea pe care o servim este preparata cu drag, creata in conditii complet controlate si mereu proaspata si gata de consum, de la ferma la masa!”

 

Lantul croat de burgeri este prezent in Zagreb, Rijeka, Split si Zadar, are 16 locatii in portofoliu si peste 300 de angajati. Submarine Burger este, de asemenea, cunoscut pentru programele responsabile din punct de vedere social si mai ales datorita colaborarii cu Asociatia Medicilor Red Noses Clown. De asemenea, brandul intentioneaza sa isi extinda actiunile de responsabilitate sociala in Romania, in acest an, sustinand o cauza relevanta pentru societatea romaneasca.



Poti fi interesat si de