Studiu Tazz: Care au fost poftele romanilor in 2021
Marti, 11 Ianuarie 2022
Marti, 11 Ianuarie 2022
Acestea sunt cateva dintre datele care au reiesit dintr-o analiza Tazz privind preferintele si obiceiurile de consum ale romanilor in 2021.
Care sunt obiceiurile de consum ale romanilor pe Tazz
Romanii plaseaza cele mai multe comenzi la nivel na?ional in jurul pranzului, la ora 12:00. In acelasi timp, mul?i dintre utilizatorii Tazz comanda des si in jurul cinei, intre orele 18:00 si 22:00, cele mai multe comenzi din acest interval fiind inregistrate la ora 19:00.
In ceea ce priveste zilele in care romanii au comandat cel mai mult la nivel na?ional, cu cat se apropie sfarsitul saptamanii, cu atat mai mult creste numarul de comenzi, astfel ca vinerea este ziua in care romanii fac cele mai multe comenzi de mancare.
Care sunt preferintele culinare ale romanilor care comanda de pe Tazz
Cele mai populare tipuri de restaurante de la care comanda romanii sunt fast-food-urile, apoi cele cu specific asiatic si grecesc. Pe locul patru in top sunt restaurantele care servesc deserturi, urmate de restaurantele cu specific italian. Pe locurile imediat urmatoare se regasesc restaurantele din categoria Healthy si mexican.
In ceea ce priveste categoria Deserturi, ora „sugar rush” la care cei mai mul?i dintre romani isi comanda ceva dulce este 18:00. Ziua in care sunt plasate cele mai multe „comenzi dulci” este duminica, urmata de vineri si apoi de sambata.
Cand vine vorba de comenzile de cafea, iubitorii acestei bauturi plaseaza cele mai multe comenzi joia, ora cafelei fiind 09:00.
„La final de an, am fost curiosi sa aflam care au fost preferin?ele utilizatorilor pe platforma noastra si care sunt obiceiurile de consum ale romanilor. Desi era de asteptat ca preparatele precum burgerul, pizza si cartofii praji?i sa fie in topul celor mai populare produse, am fost placut surprinsi sa aflam ca romanii devin tot mai deschisi si catre alte tipuri de bucatarii, cum ar fi cea asiatica si greceasca, care au iesit pe locul doi, respectiv trei in preferin?ele oamenilor. Ne uitam constant si atent la datele din platforma noastra pentru ca ne dorim sa le oferim utilizatorilor Tazz o diversitate culinara cat mai mare si o experien?a de consum cat mai placuta”, a declarant Razvan Acsente, Chief Marketing Officer – Tazz.
Asadar, la nivel na?ional, din datele extrase de pe platforma Tazz, anul 2021 ne ofera perspective precum duminica dulce – ziua cu cele mai multe deserturi comandate, joia dinamica – ziua in care sunt comandate cele mai multe cafele si anul burgerului – dish-ul care se men?ine in topul preferin?elor romanilor.
Tazz ofera acces rapid la noi experien?e culinare si nu numai. De la food ordering la orice produse necesare pentru casa, cu livrare rapida, Tazz este rezultatul parteneriatului incheiat in toamna lui 2019 cu eMAG, care a intrat in ac?ionariatul companiei EuCeMananc cu obiectivul de a accelera dezvoltarea business-ului. In acest moment, Tazz este cea mai descarcata aplica?ie de catre romani din categoria „Food & Drink”. Serviciile oferite de Tazz sunt disponibile atat prin aplica?iile Android si iOS, cat si online pe www.tazz.ro.
Aceste criterii sunt si cele care au stat la baza desemnarii brandului Fragedo, drept „Nr. ...
Conform unui comunicat al MADR, printre subiectele ridicate de oieri au fost mentionate subventii...
Institutia Prefectului Salaj a precizat ca Centrul Local de Combatere a Bolilor (CLCB) a adoptat,...