Studiu Kerry: 2019 va fi anul gusturilor rafinate si incitante
Vineri, 18 Ianuarie 2019
Vineri, 18 Ianuarie 2019
Lansarea graficelor Kerry ce tin de gust (Kerry Taste Charts), prognozeaza principalele tendinte europene in ceea ce priveste aromele pentru acest an.
Initiativa companiei prezinta predictiile privind tendintele in crestere sau emergente de pe piata alimentelor si bauturilor, punand accentul pe cinci categorii: alimente sarate, gustari, dulciuri, bauturi calde si bauturi reci.
Predictiile din grafice au la baza cunostintele interne ale companiei Kerry, rezultate din experienta propriilor specialisti in arome, a barista si a expertilor sai culinari, la acestea adaugandu-se si tendintele din randul consumatorilor si dezvoltarile de noi produse in retail si horeca. Conform graficelor, pe masura ce consumatorii se vor familiariza tot mai mult cu arome internationale cum ar fi kimchi, wakame si matcha, va urma noul val de arome etnice din regiuni precum Africa. Dorinta tot mai puternica de a explora si de a calatori tot mai departe va face ca gusturile de gesho si moringa sa fie tot mai cautate, ca o confirmare a faptului ca oamenii doresc gusturi care sa le ofere experiente culturale. O alta previziune facuta de Kerry este ca anul 2019 va fi unul al unei prezente tot mai mari a aromelor de plante in toate categoriile, consumatorii dorind produse inovatoare si premium care sa le ofere si satisfactii emotionale. Aromele de plante precum macesele si pandanul, nu doar ca sunt sanatoase, ci le si ofera oamenilor gusturi noi, incitante.
Avand in vedere toate acestea, plantele sunt solutia perfecta pentru cererea consumatorilor.
„Ne putem astepta la aparitia unor gusturi care sa stimuleze experienta senzoriala oferita de mancaruri si bauturi si care sa dea, de asemenea, un gust extraordinar. In categoria gustarilor, apar sortimente regionale de chili, cum ar fi ancho si cubanelle, in timp ce aromele cu note de fum vor inregistra cresteri. La nivelul intregii piete, aspectul senzorial joaca un rol tot mai important cand vine vorba de intentia de cumparare a consumatorilor si reprezinta un mod inovator si creativ de a crea si oferi gusturi”, afirma Coralie Garcia-Perrin, Senior Marketing Manager for Taste in cadrul Kerry Europe.
„La Kerry, dorim permanent sa descoperim lucruri noi si sa cream experiente gustative care sa-i incante, sa-i incite si sa-i surprinda pe clientii nostri si pe consumatorii lor. Graficele (Taste Charts) pe care le-am realizat reprezinta o analiza interfunctionala a tendintelor din industria alimentara si a bauturilor. Folosim cunostintele noastre interne inspirandu-ne in acelasi timp din piata, din perspectiva horeca, a lanturilor de retail si a retelelor sociale. Depasim granita aromelor, pentru a cladi un viitor autentic al gustului”, adauga Coralie Garcia-Perrin .
Graficele gusturilor (Taste Charts) realizate de Kerry Europe pentru 2019 pot fi descarcate de la linkul urmator: kerry.com/2019-global-taste-charts/.
Guvernul a aprobat Hotararea pentru stabilirea salariului de baza minim brut pe tara garantat in ...
"Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale (MADR), in parteneriat cu Primaria Sectorului 4 si...
Boala a fost depistata in orasul Velingrad, regiunea Pazardjik, fiind identificata in cinci unita...