Strategie agresiva de preturi mici. Auchan deschide primul hipermarket discount ATAC la Brasov
Joi, 11 Aprilie 2024
Joi, 11 Aprilie 2024
Cu mesajul „Jos cu preturile!”, care exprima cel mai bine esenta eforturilor facute, ATAC Hiper Discount by Auchan aduce o gama de 17.000 de produse atent selectionate pe o suprafata de 6.000 mp, la preturi foarte avantajoase atat pentru persoane fizice, cat si juridice.
Intr-un program zilnic 7-22, clientii vor putea cumpara atat produse proaspete, cat si de bacanie, detergenti si produse de curatenie, produse cosmetice si de ingrijire, bauturi alcoolice, racoritoare si multe altele din hipermarketul discount. Conceptul de hiper discount raspunde tuturor puterilor de cumparare, oferind consumatorilor un sortiment variat format din 60% produse alimentare si 40% nealimentare, la cel mai bun raport calitate-pret, produse fabricate in Romania si nu numai.
Noul ATAC Hiper Discount by Auchan, situat pe Soseaua Cristianului, nr. 5, in cartierul Bartolomeu, in locul Auchan din Eliana Mall, ofera clientilor posibilitatea de a economisi la fiecare vizita, inclusiv prin politici de pret tip „cascada” in cadrul carora pretul / bucata al unui anumit produs scade pe masura ce cantitatea achizitionata este mai mare. In plus, clientii care detin un card de fidelitate MyCLUB Auchan sau MyBusiness CLUB Auchan, beneficiaza de preturi speciale la o selectie de produse.
Cum poate oferi ATAC preturi mult mai bune in retailul romanesc
Pe de o parte, sunt realizate economii importante de costuri prin reducerea consumului de energie electrica, diminuarea spatiilor pentru vitrinele frigorifice, optimizarea proceselor logistice si reducerea costurilor de transport. Apoi, o mare parte din produse sunt aprovizionate si manipulate la palet si bax, fiind utilizat un mobilier adaptat. Gamele de produse sunt esentializate, consumabilele si ambalajele diminuate, iar spatiile de depozitare reduse. Nu in ultimul rand, sunt reduse investitiile in decoratiuni si publicitate. Toate economiile realizate sunt reinvestite in eforturile de a sustine nivelul de preturi promis. Intr-un final, volumele marite vandute permit rotatii mai bune si preturi si mai mici. Esenta strategiei comerciale este de a raspunde cel mai bine la nevoile consumatorilor prin gamele selectate si de a sustine cu adevarat puterea de cumparare a clientilor, prin preturile mici zi de zi.
Clientii ATAC Bartolomeu se pot bucura in continuare de confort si o experienta facila la cumparaturi, intrucat noul concept de hipermarket discount pastreaza aleile largi, ofera un parcurs rapid clientilor, o semnalizare vizibila a categoriilor si un numar mare de case de marcat (8 case cu servicii de scanare si incasare asigurate de casierii Auchan, cat si 16 case care pot fi operate in regim self check-out).
Pentru incurajarea unui consum responsabil, clientii magazinului au oportunitatea de a contribui in mod activ la protejarea mediului inconjurator avand la dispozitie serviciul de colectare a uleiului alimentar uzat, Sistemul de Garantie – Returnare pentru colectarea ambalajelor tip PET, din aluminiu si sticla, dar si raionul Zero Risipa.
2024 Holiday Shopping Report a fost realizat online in septembrie si octombrie 2024, prin interme...
In randul statelor membre UE pentru care sunt disponibile datele, cea mai mare crestere a volumul...
„De Black Friday 2024, peste 2,5 milioane de clienti eligibili beneficiaza de solutii de pl...