Solina Romania face ca mancarea sa conteze pentru oameni si pentru planeta

Solina Romania face ca mancarea sa conteze pentru oameni si pentru planeta


Industria alimentara se afla într-o perioada plina de provocari. De la preocuparea pentru resursele Planetei, la starea de sanatate a populatiei, care se confrunta din ce în ce mai des cu boli cronice legate de dieta alimentara.

La Solina Romania, sustenabilitatea este parte din strategia companiei pentru a arata ca industria alimentara poate si este solutia pentru provocarile lumii actuale.

 

Consumatorii sunt din ce în ce mai preocupati de impactul alimentelor asupra stilului de viata. Solina Romania face din sustenabilitate o misiune prin dezvoltarea de solutii alimentare inovatoare, care pot ajuta clientii si consumatorii sa faca alimente mai sanatoase, mai durabile, mai gustoase si mai accesibile.

 

Pentru peste 18.000 de clienti din peste 75 de tari, Solina este echivalenta cu mancarea buna din toate punctele de vedere. Delicioasa, hranitoare, accesibila, convenabila. Cu toate acestea, cautam constant modalitati de a ridica standardele si suntem preocupati de impactul pe care îl avem asupra Planetei.

 

Cateva din actiunile de sustenabilitate ale companiei sunt:

- aprovizionare cu materii prime certificate FSA (de ex. 30% din piper provine din surse durabile)

- parc fotovoltaic de înalta eficienta cu tehnologie de tip half-cut cu o putere de 375 W/buc;

- reducerea amprentei emisiilor de CO2 prin achizitia unei flote hibride, economisind 13.200 kg/an emisii de CO2 în atmosfera;

- tehnologie LED instalata în întreaga fabrica Solina Romania;

- împreuna cu alte companii si ONG-uri, participam la fluxuri de lucru care se concentreaza pe teme precum schimbarile climatice si interzicerea exploatarii prin munca a copiilor.

- amprenta noastra totala de carbon a scazut cu 6% fata de 2022

- optimizarea consumului de energie cu pompe de caldura la sediul Solina Romania

- optimizarea retetelor noastre de sos si procese de îmbunatatire a termenului de valabilitate al produsului

- în 2023, 36% din vanzarile noastre au provenit din solutii nutritionale si alternative durabile pentru clienti

- 67% din ambalajele noastre sunt reciclabile

- în 2023 rata de retentie a angajatilor a fost de 83%

 

 

Performanta sustenabila este confirmata de scorul ECOVADIS de 64 de puncte, care plaseaza Solina în top 16% din total companii din industria alimentara. Aceasta recunoastere marcheaza o îmbunatatire uriasa fata de 2022 si ne motiveaza sa fim mai buni în 2024.

 

Descopera aici obiectivele de sustenabilitate ale Solina Romania pentru 2030.

 

SOLINA IN numbers  (LinkedIn Post) (1)



Poti fi interesat si de