Smithfield se alatura ca Partener Expo al CARNEXPO Grill 2022
Miercuri, 13 Aprilie 2022
Miercuri, 13 Aprilie 2022
Anul acesta, brand-ul Comtim traverseaza un proces de rebranding si se prezinta acum clientilor intr-o nota moderna, stilizata. Redefinirea fina a identitatii vizuale urmareste centrarea puternica a brand-ului pe client. Compania a redesenat astfel logo-ul Comtim in linii moderne, pentru a oferi un plus de claritate si a fi recunoscut usor in randul consumatorilor.
“Brand-ul Comtim tezaurizeaza, de-a lungul a celor peste 50 de ani de istorie, povesti de viata ale specialistilor din zootehnie si industrie alimentara, care cu mandrie, au adus pe mesele romanilor doar carne de cea mai buna calitate. Numerosii specialisti Comtim, oamenii inimosi din ferme si din sectiile de procesare, au construit acest brand prin munca si priceperea lor, si au transmis, din generatie in generatie, traditia cresterii sustenabile a porcilor, avand grija ca aceasta calitate recunoscuta a produselor noastre sa fie mereu constanta”, au transmis reprezentantii Smithfield.
Astfel, fiecare gama are un set definit de atribute, evidentiate prin design-ul de ambalaj memorabil. Gama ,,Porc Proaspat” poarta pe ambalaj simboluri romanesti, restilizate: spicul si soarele, care definesc traditia si autenticitatea brand-ului. Gama „Porc Usor” este evidentiata la raft prin elemente grafice care releva versatilitatea produselor si rapiditatea gatirii, iar gama „Bun de gatit” are atribuite elementele ce valideaza metoda de gatire si asezonarea dupa retete originale.
Coerenta imaginii si a mesajului sunt consolidate prin culoarea ce uneste toate gamele: rosu Comtim. Povestea Comtim reuneste perseverenta si profesionlismul echipei, dar si pasiunea pentru carne de calitate. Acolo unde inovatia si traditia sunt concepte complementare, brandul Comtim ramane, ca un arc peste timp, si garanteaza calitate, siguranta, dar si experiente culinare savuroase.
Brandul Comtim se prezinta in continuare clientilor, partenerilor si consumatorilor ca un brand onest si puternic, sinonim cu calitatea, pe care o asigura zi de zi - in fiecare punct din lantul de productie.
Despre CARNEXPO Grill:
CARNEXPO Grill, ajuns in 2022 la a treia editie, este un concept unic in Romania ce se va desfasura in perioada 5-6 mai intr-o noua locatie, Phoenicia Blue View din Olimp si va atrage cei mai importanti specialisti din industria alimentara, a bauturilor, HoReCa si retail, din tara, dar si din strainatate.
Peste 3.000 de experti sunt asteptati sa participe la malul marii, intr-o locatie de lux care permite extinderea evenimentului pe o suprafata mult mai mare, de pana la 15.000 de metri patrati.
Este de departe cel mai important eveniment gastronomic din Romania ce aduce la un loc cei mai multi profesionisti din sectorul industriei alimentare, HoReCa si retail, cu scopul de a dezvolta afaceri si a descoperi produse si tendinte noi de piata. Ca in fiecare an, vor participa si delegatii de experti din strainatate precum Republica Moldova, Serbia, Ungaria, Belgia si Germania, Italia, Spania, Franta.
Anul acesta, CARNEXPO Grill organizeaza, in premiera, competitia internationala Top Chef MACELAR, cu scopul promovarii si dezvoltarii breslei macelarilor din Romania.
Top Chef MACELAR este prima competitie care isi propune sa selecteze cei mai buni maestri macelari, aducand fata in fata echipe de profesionisti din tara si strainatate ce vor trece prin mai multe probe de concurs, jurizate de un complet international, in lupta pentru marele trofeu de Chef Macelar al Romaniei.
'Asteptam cu drag toti vizitatorii cu un program bogat, bunatati culinare, muzica populara, targ ...
Organizat in parteneriat cu Camera de Comert si Industrie a Romaniei, INDAGRA & INDAGRA FOOD ...
Dupa conferinta de presa in care s-au expus planurile echipei, cei 12 macelari au facut o demonst...