Smithfield a donat 1 milion de portii de mancare prin programul „Hrana pentru suflete”
Miercuri, 20 Aprilie 2022
Miercuri, 20 Aprilie 2022
Pana in prezent, Smithfield Romania a oferit peste 1 milion de portii de mancare persoanelor aflate in situatii de risc social, prin programul propriu de responsabilitate sociala „Hrana pentru suflete”.
Din 2009, de la lansarea programului, Smithfield Romania ofera cu titlu gratuit, asociatiilor caritabile din intreaga tara, produse din carne de porc Comtim, spre a fi gatite cu ajutorul voluntarilor si servite ca o masa calda (*o portie = 112,5 g carne) de catre beneficiarii programului, pesoane aflate in situatii de viata dificile. Astfel, meniul zilnic al beneficiarilor este completat cu o sursa esentiala de proteina de origine animala de inalta calitate, necesara pentru un regim alimentar echilibrat, o conditie de baza pentru sanatatea si dezvoltarea armonioasa.
In 2022, programul „Hrana pentru suflete” a ajuns la cel de-al XIII-lea an de implementare fara intrerupere si a venit in sprijinul a 45 de asociatii neguvernamentale, cantine sociale, spitale si centre de zi si de noapte care au in grija copii, varstnici, mame singure sau alte persoane in situatii de risc social.
„In calitate de cel mai mare crescator de animale si producator de carne de porc din Romania, Smithfield Romania si-a asumat responsabilitatea de a produce „Hrana sigura. In mod responsabil.”. Am crescut brand-ul Comtim drept unul responsabil, caci se afla pe mesele beneficiarilor programului Hrana pentru Suflete pe tot parcursul anului, in orice zi, cat si in momente de sarbatoare!” spune Cristina Bodea, Director Sustenabilitate Smithfield Romania.
Chiar si atunci cand contextul epidemiologic nu a permis o intalnire directa intre beneficiari si voluntarii Smithfield Romania, compania a continuat sa le fie alaturi oferindu-le constant produsele de carne Comtim atat de necesare.
„Nu poti sa educi si sa cresti un copil sanatos daca nu ii asiguri o alimentatie sanatoasa si diversificata. Suntem profund recunoscatori companiei Smithfield Romania pentru sprijinul oferit in acest sens, sprijin ce contribuie la cresterea copiilor pe care ii avem in grija. Produsele oferite de Smithfield Romania ajuta la completarea necesarului de hrana si vin cu o diversitate culinara adorata de copii. Preparatele din carne de porc pregatite in bucataria asezamantului reusesc sa acopere o parte importanta din meniul copiilor, necesar pe care ne-ar fi greu sa il achizitionam la aceeasi calitate a produselor Comtim”, a declarat Preotul Iustin Tanase – Directorul Executiv al Fundatiei Umanitare „Sfintii Ierarhi Leontie si Teodosie”.
„Prin intermediul programului „Hrana pentru suflete”, Smithfield Romania sustine Casa Ronald McDonald Timisoara, oferind produse din carne Comtim si mezeluri Elit, avand drept beneficiari directi familiile cazate in Casa (care calatoresc distante mari si depun eforturi uriase pentru a avea acces la tratamente si ingrijiri adecvate). Dimineata incepe cu mezeluri, iar carnea este folosita in felurile de mancare gatite de catre parinti in Casa la pranz. In acest fel, hrana devine „pentru suflet”, caci momentul mesei uneste parintii din comunitatea Casei Ronald McDonald. Aceste lucruri sunt esentiale in momentele in care aceste familii sunt greu incercate.” spune Andreea Cioban, Director Executiv al Fundatiei pentru Copii Ronald McDonald Timisoara.
Incepand cu luna Martie 2022, de la izbucnirea agresiunii militare impotriva Ucrainei, prin programul „Hrana pentru suflete” ne propunem sa sprijinim refugiatii ucrainieni din Romania cu o donatie de 25.000 de conserve din carne de porc. Aceste produse vor fi distribuite refugiatilor care trec granita in Romania si refugiatilor care ajung in Timisoara, in parteneriat cu ONG-urile locale.
Smithfield Romania isi propune, dincolo de obiectivele legate de business, sa investeasca si sa se implice in dezvoltarea comunitatilor locale in care isi desfasoara activitatea. Aceasta implicare activa se concretizeaza prin programele sale de responsabilitate sociala: de protectie a mediului, de promovare a agriculturii moderne (prin sustinerea fertilizarii organice), de facilitare a accesului la educatie, de sprijin social pentru grupurile dezavantajate, toate acestea generand un impact economic pozitiv asupra dezvoltarii economice a zonei de vest a Romaniei.
Aceste criterii sunt si cele care au stat la baza desemnarii brandului Fragedo, drept „Nr. ...
Conform unui comunicat al MADR, printre subiectele ridicate de oieri au fost mentionate subventii...
Institutia Prefectului Salaj a precizat ca Centrul Local de Combatere a Bolilor (CLCB) a adoptat,...