Smithfield Romania transforma industria alimentara din Romania, de doua decenii
Luni, 05 August 2024
Luni, 05 August 2024
Compania detine facilitati de crestere a porcilor, abatoare si unitati de prelucrare ce dispun de tehnologie de ultima generatie si care asigura o capacitate totala de procesare de peste 1 milion de capete anual.
„Continuam sa ne modernizam si sa ne extindem reteaua de productie, pentru a oferi consumatorilor produse de cea mai inalta calitate. Principalul nostru avantaj este prospetimea produselor pe care le producem sub brandul Comtim. Carnea cu provenienta 100% romaneasca este procesata imediat dupa abatorizare si livrata in ziua imediat urmatoare clientilor din intreaga tara”, a declarat Dana Brindescu Iovanov, Director General Divizia Carne Proaspata, Smithfield Romania.
Gama diversificata de produse Smithfield Romania, de la preparate clasice de carne de porc si pana la delicatese si produse ready-to-cook, a contribuit la cresterea cotei de piata a companiei. In prezent, in portofoliul companiei se regasesc peste 40 de produse diversificate, pe 6 categorii principale, distribuite la nivel national prin retelele de retail clasic si modern.
Categoria de produse condimentate este noutatea acestui sezon si cuprinde patru noi preparate, special concepute pentru o experienta culinara de gratar.
Pe masura ce industria carnii continua sa se transforme, Smithfield Ro-mania ramane hotarat sa fie in fruntea tendintelor, investind constant in inovatie si dezvoltarea de noi produse care sa intampine nevoile in schimbare ale consumatorilor. Angajamentul companiei pentru inovatie si calitate este intarit de certificari, inclusiv IFS, BRC si standardul ISO22000:2018.
„Suntem mandri de ceea ce am reusit sa construim in ultimele doua decenii si ramanem determinati sa nu ne oprim aici - Smithfield va continua sa fie un motor de dezvoltare pentru intreaga industrie a carnii de porc din Romania", a mai adaugat Dana Brindescu Iovanov.
Comtim duce mai departe savoarea traditiilor, iar in acelasi timp ramane un pilon al economiei locale.
Aceste criterii sunt si cele care au stat la baza desemnarii brandului Fragedo, drept „Nr. ...
Conform unui comunicat al MADR, printre subiectele ridicate de oieri au fost mentionate subventii...
Institutia Prefectului Salaj a precizat ca Centrul Local de Combatere a Bolilor (CLCB) a adoptat,...