Smithfield Romania, motorul economic al regiunii de Vest cu investitii de milioane de euro
Vineri, 27 Septembrie 2024
Vineri, 27 Septembrie 2024
„Strategia centrala a Smithfield Romania este sa isi alinieze dezvoltarea business-ului cu nevoile comunitatilor in care activeaza. Orice crestere a companiei noastre s-a tradus printre altele si in deschiderea de noi locuri de munca, noi contracte cu furnizori locali, o contributie mai mare la bugetul de stat si mai multe produse autentice romanesti pe piata. Suntem mandri ca in cei 20 de ani de activitate in Romania am reusit sa lasam o amprenta puternica in zona de vest a tarii si sa transformam industria alimentara locala. Ramanem dedicati sa fim unul dintre pilonii importanti ai industriei si comunitatilor si sa oferim in continuare gustul autentic romanesc tuturor consumatorilor”, a declarat Goran Panici, Director General Smithfield Romania.
Prin investitiile constante in modernizarea si extinderea capacitatilor de productie, Smithfield contribuie la cresterea nivelului de trai si dezvoltarea economica locala. Din cei peste 2500 de angajati, 68% provin din mediul rural, reflectand impactul companiei in aceste zone. De asemenea, Smithfield sprijina educatia si formarea tinerilor, oferind stagii de practica pentru 780 de studenti in parteneriat cu 6 universitati din vestul si centrul tarii.
Smithfield colaboreaza cu peste 1400 de furnizori locali de cereale, achizitionand anual peste 200.000 de tone, sprijinind astfel sectorul agricol regional. In 2022, compania a platit peste 178 milioane lei in taxe si impozite, contribuind semnificativ la bugetele locale si nationale.
Cu aproximativ 1 milion de porci crescuti in 49 de ferme proprii din judetele Timis si Arad, 2 fabrici de Nutret Combinat si o fabrica de procesare in Timis, Smithfield a produs peste 30% din carcasele clasificate din Romania in 2022. Pentru fiecare leu din cifra de afaceri consolidata realizata in 2022, 0.60 RON s-au indreptat catre furnizori din Romania.
„Dincolo de obiectivele legate strict de business, promisiunea companiei noastre este de a se dezvolta sustenabil, de a produce Hrana Buna. In Mod responsabil®. Din 2023 Smithfield Romania este semnatara a Codului de conduita al UE pentru afaceri si practici comerciale responsabile in industria alimentara care isi propune construirea unui sistem alimentar durabil. Ne propunem sa ramanem un lider care seteaza standarde de operare, calitate, inovatie si industrie. In acelasi timp continuam sa lucram pentru revitalizarea carnii de porc produse in Romania, din cereale romanesti, pentru romani”, a mai adaugat Goran Panici.
Smithfield Romania isi continua extinderea si modernizarea operatiunilor, demonstrand increderea in potentialul economic al Romaniei. Angajamentul pe termen lung al companiei fata de aceasta regiune garanteaza prosperitatea si stabilitatea comunitatilor locale.
Articol publicat in editia nr. 96 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.
Aceste criterii sunt si cele care au stat la baza desemnarii brandului Fragedo, drept „Nr. ...
Conform unui comunicat al MADR, printre subiectele ridicate de oieri au fost mentionate subventii...
Institutia Prefectului Salaj a precizat ca Centrul Local de Combatere a Bolilor (CLCB) a adoptat,...