Sezamo a livrat peste 25.000 de comenzi in perioada de testare de sase luni

Sezamo a livrat peste 25.000 de comenzi in perioada de testare de sase luni


Supermarketul online Sezamo, parte a grupului ceh Rohlik, a livrat in perioada de testare peste 25.000 de comenzi primite de la 8.000 de clienti si a fost construit pe baza feedback-ului de la acestia, transmite compania.

Potrivit sursei citate, compania a colectat feedback de la clienti in mai multe etape de testare, atat intern, de la angajati, friends & family, cat si extern, intr-o perioada cumulata de sase luni.

 

Printre cererile clientilor se numara interesul fata de produse locale, in special fructe, legume, carne si lactate, produse din categorii speciale, precum cele ECO, fara zahar sau fara gluten, dar si branduri de larg consum. Astfel, Sezamo a adaugat peste 2.500 de produse noi in oferta, atat de la producatori locali, precum cafea de la Guido si carne de la VacaMuuu, cat si produse de tip supermarket.

 

Tot in baza feedback-ului, compania a introdus pe langa livrarea standard si un serviciu unic in Romania - intervale de livrare de 15 minute, a extins zona de livrare cu 20 de localitati din judetul Ilfov si a introdus o noua categorie dedicata veganilor, care contine peste 300 de produse alternative la carne si lactate.

 

"Sezamo este o companie, spunem noi, customer obsessed, astfel ca este extrem de important pentru noi sa adaptam serviciile la nevoile romanilor si sa le oferim produse de cea mai inalta calitate, motiv pentru care am transformat clientii intr-un factor de decizie. Astfel, Sezamo este, din cate stim noi, primul business din Romania care se customizeaza in functie de feedback-ul primit de la clienti. Clientii nostri ne-au oferit feedback deosebit de util, care ne-a ajutat sa imbunatatim toate aspectele business-ului nostru", a declarat Toma Chadzivasilis, CEO Sezamo Romania.

 

Intervalul de livrare de 15 minute a fost adoptat de peste 35% dintre clienti, care prefera sa stie un moment mai clar al venirii curierului, astfel incat sa economiseasca timp, in timp ce extinderea zonei de livrare a dus la acoperirea unui total de 85 de localitati din judetul Ilfov.

 

Una dintre ideile extrem de bine primite a fost introducerea in oferta a pungii cu fructe si legume "Salveaza-ma", care include o selectie de diferite tipuri de fructe si legume, ce variaza zilnic, in functie de stocuri. Aceasta costa 11,99 lei, cantareste minimum 3 kg si contine produse aproape de data de expirare, cu mici imperfectiuni sau foarte coapte, fara a fi insa deteriorate.

 

"Suntem aici pentru a oferi clientilor un sortiment extraordinar de produse care sa acopere nevoile saptamanale si servicii excelente. Sezamo isi doreste sa accelereze trecerea din offline in online si in zona de groceries si sa ajute milioane de oameni sa traiasca o viata mai buna si mai sanatoasa. Ne bucura faptul ca peste 8.000 de oameni au comandat in perioada de testare, dornici sa incerce serviciile Sezamo", a spus Radu Metes, CMO Sezamo Romania.

 

Sezamo ofera o selectie grozava de peste 10.000 de produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar si cele mai populare branduri de tip supermarket, toate intr-un singur loc, depasind oferta unui supermarket obisnuit. Comanda este livrata in 3 ore sau la ora programata, cu un serviciu unic in Romania - intervalul de livrare de 15 minute. In plus, compania ofera garantia "Banii inapoi garantat" instant pentru eventualitatea in care clientul nu este multumit de un produs, fara intrebari suplimentare.

 

Toate produsele comandate sunt livrate catre clienti din depozitul de 12.000 m2 situat in nordul Bucurestiului, care include spatii de depozitare ambientala si unitati cu temperatura controlata, care permit pastrarea produselor in conditii cat mai bune si reducerea costurile de energie.



Poti fi interesat si de