Segmentul private label castiga tot mai mult teren in Europa

Segmentul private label castiga tot mai mult teren in Europa


Romanii cheltuie anual 2,4 - 2,5 mld. euro pe produse marca privata, potrivit datelor companiei de cercetare de piata GfK.

plma standuriRomanii cheltuie anual 2,4 - 2,5 mld. euro pe produse marca privata, potrivit datelor companiei de cercetare de piata GfK.


Acest segment a ajuns in circa 10 ani sa ocupe 15% din totalul pietei bunurilor de larg consum, si dispune de un potential de dezvoltare important.

World of Private Label PLMA Trade Show, cel mai mare targ de marci private ale retailerilor din Europa, a prezentat ultimele date privind evolutia marcilor private in Europa, viitoare surse de crestere, posibile obstacole in dezvoltare, dar si tendintele in materie de design, ambalaje sau marketing.

Produsele marca privata raman cea mai puternica arma a retailerilor in elaborarea strategiilor pentru tanara generatie, a declarat Brian Sharoff, presedintele PLMA.

Desfasurata in zilele de 16 si 17 mai 2017 , expozitia a reunit peste 2.500 de expozanti din 70 de tari incluzand 60 de pavilioane nationale si regionale.

In numarul 53 al revistei INDUSTRIA CARNII.RO pot fi gasite toate informatiile referitoare la organizarea din acest an a evenimentului World of Private Label.



Poti fi interesat si de