Seara isi creste parcul auto cu peste 200 de camioane electrice

Seara isi creste parcul auto cu peste 200 de camioane electrice


Operațiunile logistice ale Seara, lider în producția de proteine din carne de pasăre, porc, pește si alimente pe bază de plante, extind de la 19 la 200 numărul de camioane frigorifice 100% electrice până în ianuarie 2023.

Compania va folosi vehicule furnizate de No Carbon, o companie nouă, parte a JBS Novos Negócios, specializată în închirierea camioanelor alimentate cu energie electrică, pentru a-și distribui produsele la nivel local clienților săi în toată Brazilia.

Camioanele No Carbon au o autonomie de 170 de kilometri, capacitatea de a transporta încărcături de până la 4 tone și sunt echipate cu spatii frigorifice care pot depozita produse refrigerate și congelate în același timp.

„Obiectivul nostru este să extindem din ce în ce mai mult acoperirea soluțiilor logistice durabile, cu emisii reduse de carbon. În acest scop, ținta noastră este să avem vehicule electrice în fiecare centru metropolitan de distribuție Seara”, subliniază Fabio Artifon, Director Logistic al Seara. Brandul este unul dintre pionierii în adoptarea camioanelor electrice frigorifice, iar vehiculele sale distribuie deja produse în Santa Catarina, São Paulo, Paraná și Districtul Federal.

Prin introducerea a 200 de vehicule noi în flota sa de transport, Seara estimează o reducere de aproximativ 6.000 de tone a emisiilor sale indirecte de CO2, echivalentul cu plantarea a 45.000 de copaci. „Prin introducerea noilor camioane electrice, suntem capabili să ne reînnoim flota și să sprijinim partenerul nostru de transport fără ca acesta să fie nevoit să investească în tranziția către o flotă cu emisii reduse de carbon”, subliniază Artifon.

Pe lângă amprenta mai mică de mediu, unul dintre avantajele vehiculelor electrice este costul scăzut de operare și întreținere. De exemplu, camionul nu folosește filtre de aer, ulei și combustibil, un sistem de evacuare, curele, duze de injecție, pompe de injecție și alte articole care fac costul întreținerii unui vehicul convențional de șase ori mai mare decât modelul electric.

Progresul în electrificarea flotei de transport face parte din eforturile JBS de a-și îndeplini obiectivul Net Zero până în 2040.



Poti fi interesat si de