Safir raspunde intrebarilor despre carnea de pui, pentru a incuraja transparenta in comunicare

Safir raspunde intrebarilor despre carnea de pui, pentru a incuraja transparenta in comunicare


Grupul de firme Safir, producator de carne cu 28 de ani de experienta, isi seteaza ca obiectiv principal in anul 2019 militarea pentru mai multa transparenta, astfel incat consumatorul sa fie incurajat in demersurile sale de a face alegeri corecte la raft, oferindu-i in acelasi timp posibilitatea de a vedea mai bine aspectul integral al produsului.

Atunci cand activezi in industria carnii, castigarea increderii consumatorului reprezinta obiectivul principal, iar atunci cand aceasta se bazeaza pe argumente solide, infatisate transparent de catre producator, increderea fructifica si se transforma in reusita.

 

Avand la baza acestei temei, se dezvolta campania „Limpede ca buna ziua” pentru brandul Deliciosul de Vaslui, campanie sustinuta de lansarea noului ambalaj transparent pentru produsele Deliciosul de Vaslui si de actiunea Q&A, creata in contextul informarii corecte a consumatorilor, a sondarii pietei si a transparentei în comunicare.

 

Implementarea actiunii Q&A (aflata in deplina desfasurare) a fost posibila datorita consumatorilor care au trimis echipei Safir intrebarile lor despre carnea de pui si la care au primit raspunsuri transparente. Acestea pot fi gasite pe safir.ro, pe pagina dedicata acestui subiect de maxim interes atat pentru consumatori, cat si pentru Grupul de firme Safir.

 

Afla mai multe despre Grupul de firme Safir: www.safir.ro



Poti fi interesat si de