Romanii de la oras prefera carnea de miel de Paste
Marti, 15 Aprilie 2014
Marti, 15 Aprilie 2014
Aproape jumatate (49,0%) dintre romanii care traiesc la orase cumpara carne de miel sau ied pentru a sarbatori Invierea Domnului, potrivit unui studiu realizat de MEDNET Marketing Research Center.
Exista insa si consumatori care primesc carne de miel sau ied de la familie/prieteni - 7,1%, in timp ce 2,0% cresc iezi sau miei in gospodaria proprie. Pentru cei care nu consuma carne de miel sau ied cu ocazia Sarbatorilor Pascale, alternativele mai economice sunt carnea de pui (68%) sau porc (59,4%). In acelasi timp, 30,1% dintre oraseni prefera carnea de curcan, 22,2% carnea de vita, iar 1,5% peste sau iepure. Trebuie remarcat ca exista, insa, si oraseni (5,3%) care nu-si permit din punct de vedere financiar sa achizitioneze carnea traditionala de Paste si 1,8% care nu consuma carne in general.
Studiul a fost realizat online pe un esantion reprezentativ la nivel national - urban, in perioada 4 - 8 aprilie 2014. Au fost intervievate 663 persoane cu varsta cuprinsa in intervalul 18 55 ani. Marja de eroare a studiului este de 3,81%.
MEDNET Marketing Research Center reuneste unii dintre cei mai buni specialisti in domeniile cercetarii de piata si statisticii, fiind membru al ESOMAR (The World Association for Research Professionals) si SORMA (Societatea Romana de Marketing si Cercetarea Opiniei Publice).
Reprezentantii sectorului agroalimentar romanesc pot transmite, pana pe 2 februarie 2018, contrib...
Autoritatile sanitar-veterinare din Brasov au anuntat ca interzic organizarea de targuri pentru v...
Compania AGRICOLA MAGAZINE are, incepand cu 15 ianuarie 2018, o noua conducere executiva, care ma...