Reteaua Penny din Romania depaseste 300 de magazine
Luni, 13 Decembrie 2021

Luni, 13 Decembrie 2021
"Designul noilor magazine este modern si primitor, iar sesiunea de cumparaturi pentru clienti este imbunatatita datorita zonei extinse pentru produse proaspete, marci proprii pe gustul romanilor, dar si datorita semnalizarii mai vizibile a promotiilor si a categoriilor principale de alimente. In plus, noul Penny ofera solutii simple, adaptate stilului de viata alert, precum produsele ready to eat, dar si cele semipreparate, refrigerate sau congelate", se mentioneaza in comunicat.
Conform sursei citate, Penny Punct reprezinta evolutia strategica a Penny Market in Romania si este structurata foarte clar in sapte piloni cheie: experienta imbunatatita in magazine, expansiune, produse romanesti, oameni, digitalizare, sustenabilitate si comunicare integrata.
"Pilonul expansiune se refera la extinderea magazinelor si la dezvoltarea capacitatilor logistice. Pana in 2029, Penny isi propune sa atinga cifra de 600 de magazine si in materie de logistica, anul acesta retailerul va inaugura cel de-al patrulea depozit de la Filiasi, judetul Dolj", se mai precizeaza in comunicat.
Penny este conceptul de succes al grupului german Rewe si unul dintre cei mai activi retaileri din Romania, cu primul magazin deschis pe piata locala in anul 2005. Intreaga retea este deservita de trei centre logistice situate in localitatile Stefanestii de Jos, Turda si Bacau. In prezent, reteaua Penny in Romania este alcatuita din 301 de magazine la nivel national si o echipa dedicata formata din peste 5.500 de angajati.
Pentru CPI, acest pas face parte dintr-o strategie ampla de repozitionare a centrului comercial S...
In pregatirea startului sezonului traditional de gratar care incepe pe 1 mai, Lidl Romania lansea...
Sub sloganul „Jos cu preturile!”, magazinele ATAC propun preturi mici la scara genera...