Reteaua PENNY ajunge la 319 magazine in Romania

Reteaua PENNY ajunge la 319 magazine in Romania


PENNY, unul dintre cei mai activi retaileri din Romania, isi continua planul de extindere prin deschiderea a doua noi magazine in localitatea Valea Calugareasca, judetul Prahova, si in orasul Ovidiu, judetul Constanta. Astfel reteaua PENNY atinge un numar de 319 magazine la nivel national.

Magazinul PENNY din Valea Calugareasca, de pe Str. Mihai Viteazu, nr 278, are o suprafata de vanzare de 860.51 mp. Acesta dispune de 76 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 4 locuri sunt pentru persoanele cu dizabilitati.

 

Magazinul PENNY din orasul Ovidiu, de pe Str. Nationala, nr 178A, are o suprafata de vanzare de 914.13 mp. Parcarea magazinului este prevazuta cu 81 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 4 locuri sunt destinate persoanelor cu dizabilitati.

 

Clientii care vor vizita magazinele din Valea Calugareasca si Ovidiu se vor bucura de un design modern si accesibil, care reflecta evolutia strategica a retailerului PENNY in Romania. Aceasta se concentreaza, printre altele, pe crearea unei experiente cat mai placute pentru clienti si pe dezvoltarea portofoliului de produse 3RO.

 

In 2020, PENNY si-a asumat obiectivul TripluRO, prin care isi propune ca, pana la finalul anului 2023, 60% din sortimentul aflat la vanzare in magazine sa aiba ingredientul principal provenit din Romania, adica sa fie cultivat, crescut, extras sau fabricat in tara si sa fie procesat si ambalat in tara noastra. 100% din produsele de carne proaspata de vita, pui si porc vandute in magazinele PENNY sunt 3RO.

 

In ceea ce priveste sesiunea de cumparaturi, noul PENNY inseamna o zona extinsa pentru produse proaspete, o semnalizare mult mai vizibila a promotiilor si a principalelor categorii de alimente, precum si o varietate de produse ready to eat, semipreparate, refrigerate sau congelate, potrivite pentru un stil de viata alert si mereu in miscare.

 

PENNY Punct reprezinta evolutia strategica a Penny Market in Romania si este structurata in sapte piloni cheie: experienta imbunatatita in magazine, expansiune, produse romanesti, oameni, digitalizare, sustenabilitate si comunicare integrata.

 

Pilonul expansiune se refera la extinderea magazinelor si la dezvoltarea capacitatilor logistice. Pana in 2029, PENNY isi propune sa atinga cifra de 600 de magazine. In materie de logistica, la finalul anului trecut, PENNY a inaugurat cel de-al patrulea depozit de la Filiasi, judetul Dolj.

 

PENNY a inceput un amplu program de certificare BREEAM (Building Research Establishment & Environmental Assessment Method) pentru toate magazinele pe care le construieste in prezent. Demersul exemplar la nivel european al discounterului PENNY a fost demarat in urma cu doi ani, iar pe parcurs retailerul a inregistrat rezultate impresionante, unul dintre acestea fiind magazinul PENNY Otopeni, care a fost desemnat cea mai sustenabila cladire din Centrul si Estul Europei in cadrul BREEAM Awards 2021.

 

Din februarie 2022, centrul logistic PENNY de la Filiasi este cladirea industriala cu cel mai mare punctaj la BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assesment Methodology) International New Construction 2016. Rezultatul obtinut este unul exceptional Outstanding – 92,89%. Ca urmare a unei investitii de 26 de milioane de euro, depozitul dispune in prezent de numeroase functionalitati, care il fac prietenos cu mediul.

 

Toate magazinele din reteaua PENNY vor fi recertificate o data la trei ani. Astfel, compania pune bazele unei politici de monitorizare si imbunatatire a sustenabilitatii magazinelor. Totodata, planurile de intretinere si de investitii in timp vor fi analizate si din punct de vedere a impactului asupra sustenabilitatii

magazinelor in relatie cu comunitatile in care sunt integrate, cu mediul inconjurator, construit si natural.



Poti fi interesat si de