Retea de magazine proprii, strategia de succes a companiei Matis
Luni, 08 Mai 2017
Luni, 08 Mai 2017
Gratie sistemului de management implementat, care se bazeaza pe o echipa tanara si experimentata, compania ilfoveana a atins, in 2016, o cifra de afaceri de 10 milioane de euro.
Strategia abordata are la baza dezvoltarea de magazine proprii care sa-i asigure cash-flow-ul si vanzarea a 70% din productie.
Romanii au devenit mult mai atenti la produsele pe care le cumpara si de cele mai multe ori opteaza pentru calitate. Sub presiunea pretului impus de marii retaileri, multi producatori aleg sa reduca din calitate odata cu pretul. Noi avem avantajul magazinelor proprii si mizam pe calitate, a declarat Cristian Stancu, director general Matis.
Articolul complet despre evolutia companiei Matis poate fi parcurs in cuprinsul editiei cu numarul 52 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.
Reprezentantii sectorului agroalimentar romanesc pot transmite, pana pe 2 februarie 2018, contrib...
Autoritatile sanitar-veterinare din Brasov au anuntat ca interzic organizarea de targuri pentru v...
Compania AGRICOLA MAGAZINE are, incepand cu 15 ianuarie 2018, o noua conducere executiva, care ma...